Guitar Hero Songs importeren/uitwisselen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door averagegamer, 14 sep 2010.

1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb Guitar hero 5, band hero, en ik heb een aantal gedownloade songs van Guitar Hero 5 en van Guitar Hero World Tour voor Guitar Hero 5. Nu wil alle GH5 songs en gedownloade songs in mn Band Hero game hebben omdat GH5 bij mij niet goed meer draait. De gewone GH5 songs kan ik volgens mij via options > import songs importeren met de code die achterop het boekje van GH5 staat, klopt dat?

En is het ook mogelijk die gedownloade GH WT en GH5 songs in Band Hero te spelen?

Ik heb ook een code achterop het Band Hero boekje, is dat dan weer om de nummers van Band Hero in een volgende versie te importeren? Of kan ik daar al wat anders mee doen?

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij zijn alle games uitwisselbaar, en op de een of andere manier gewoon te importeren. Ik zou zeggen: check de handleiding(en).

3. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Daar staat het niet in, die is zeer beknopt, ik wil dus graag weten hoe ik mijn gedownloade songs voor GH5 (van GH5 en GH World Tour) ook kan gebruiken in Band Hero. EDIT: ik zie net dat als je gewoon losse nummers speelt de downloaded songs er al bij staan! Nu alleen nog de GH5 songs die al in de game zaten in Band Hero krijgen.

EDIT: Huh? Ik probeer via options > import songs de songs van GH5 in Band Hero te importeren, ik voer de code in die achterop het boekje van GH5 staat, dan zou je toch gratis die songs moeten kunnen importeren? Maar ik moet ook nog 480 gamerpoints betalen, wat is dat nou weer voor onzin?

Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Blijkbaar wel spijtig genoeg, je zou het blijkbaar wel maar eenmalig moeten betalen, ook voor future games die dit ondersteunen. Maar op zich vind ik het ook best wel zwak dat ze zich daaraan laten kennen om voor zo'n feature geld te vragen.

Edit: Hm, die extra kost is blijkbaar niet voor de compatibility import feature an sich, maar enkel voor die import song lijst.. nieuwe later beschikbare import songs gaan ook weer geld kosten voor ze over te dragen als ik het goed begrijp..
    Ps; kijk anders even hier voor de volledige FAQ.

Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Nou ja, dan zal ik maar weer wat MS Points moeten kopen, belachelijk inderdaad zeg, dat je ook hier weer geld voor moet betalen terwijl je de games al gekocht hebt. Ik dacht dat dat juist het voordeel was van die codes achterop de game, maar dat is dus enkel om er voor te zorgen dat je uberhaupt de nummers kunt overzetten.

Dit doen ze dan waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat je niet gratis of voor een paar euro alle songs uit een eerdere game kan halen die je niet in je bezit hebt, want ik kan namelijk ook alle GH World Tour songs importeren, terwijl ik die game niet eens heb. Maar het gekke is dat oudere games er niet bij staan in de lijst, dus mss staat World Tour er alleen bij omdat ik wat songs daarvoor gedownload heb voor GH5, nou ja, vaag in ieder geval.

Deel Deze Pagina