1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb hem gistermiddag ook uitgespeeld. Ook gelijk 3 achievements erbij (solo career, easy en medium).
    Career was wel erg saai, amper battles en de battles waren ook lang niet zo leuk als in deel 3.
    GH:WT maakt het iig wel makkelijker om op hard te gaan spelen, aangezien de meeste nummers wat makkelijker zijn dan in deel 3.
     
  2. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel bass - expert career. Alleen zul je dan wat moeite hebben met B.Y.O.B
     
  3. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    jezuss kheb, hot for teacher, satch boogie, byob en al die andere crap op expert maar ik kom niet door de intro van never to late -.-
    iemand tips?
     
  4. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Shiiiit, net BYOB gehaald op bass, expert. 2,5 uur mee bezig geweest, dat lied faalt zó hard. :no:
     
  5. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    hey zullen we een keer met zijn 8en band vs band doen? heeft iedereen die achievement ook weer.
     
  6. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, invite me maar als je 't wilt gaan doen.
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Bij Satch moet je bij de solo je broek uit doen, en je touch pad swaffelen. 't Zelfde geldt voor Hot For Teacher.
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn hier lui die met headset zingen en gitaar spelen tegelijk? :+
    Zoja, hoe bevalt het?
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En dan echt 4 bij Persoon A tegen 4 bij Persoon B over Live, of gewoon 8 random personen over Live, om zo aan 2 volledige bands te komen? In het laatste geval wil ik wel meedoen, als er interesse is voor een gitarist/bassist op medium.
     
  10. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij kickt toch iedereen die een ander spel speelt dan CoD 4??!!!
     
  11. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf? ik speel bijna nooit cod4 online?
     
  12. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Phenix, jij en JeSSo PiMpz, ik joinde de party omdat Phenix me een invite stuurde, en jij zegt: Wat een badkid hij speelt World at War ik ga hem gelijk kicken.

    TOEVALLIG speelde ik net world at war, normaal altijd CoD 4 en kom jij gelijk zo dom doen.
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Zet dit kinderachtige gesprek ergens anders voort aub.

    Net career mode op hard uitgespeeld met guitar:) Zaten wel wat lastige nummers bij die wat tijd in beslag namen, op naar expert nu:/
     
  14. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ??? serieus, ik ken jou en al die gasten niet en ik heb nog nooit met jullie gespeeld? ik speel cod nooit online.. ik heb het een keer geprobeerd, maar toen heb ik met niemand gespeeld, gewoon matchmaking gedaan..
     
  15. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, okee. Maar diegene heette ook precies BrunoTTiz....vandaar.
    Maarja sorry dan!:b:
     
  16. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    harhar, ik bedoelde trouwens ik heb die allemaal al gehaalt behalve de intro van never to late

    lol zou er iemand welcome to bucketheadland make :+?
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  17. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    aargh... assassin op medium. al een paar keer 1 noot gemist. Altijd aan het eind bij dat laatste setje roden. Lukte die eindelijk... mis ik de eerste van de laatste 2 blauwen... Serieus, is makkelijker dan het hele nummer bij elkaar en dan gaat het daar fout:p ben net 1.5 uur bezig geweest met dat nummer. Obsessie...
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat had ik net met GH3. Probeerde 1000 note-streak te halen op TTFAF op easy. Zo een eenvoudig nummer en nog maar ik tussendoor steeds een foutje. Kun je paar keer achter elkaar proberen, maar als het dan nog niet lukt, dan wil het gewoon niet.
    Had ik van het weekend ook met World Tour. Stuk of vier redelijk eenvoudige nummers in career op 99%, omdat ik steeds een noot 'miste'.
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ging net even GHWT omwisselen voor GH3 in de XBox. Ik dacht Hard wel redelijk oke te kunnen spelen, maar wat een verschil zeg. GH3 is echt stukken sneller/moeilijker.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En leuker! :)

    Content: Bruce Springsteen Track Pack
    Price: Free
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] Downloadable Track Pack for Guitar Hero World Tour featuring "Born to Run" and "My Lucky Day" by Bruce Springsteen. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina