[gun valkyre] vast in demo

Discussie in 'Algemeen' gestart door niels-dvd, 9 mei 2002.

1. niels-dvd

niels-dvd www.xboxspecials.nl

Leuk Bevonden:
    0
    vast in gun valkyre demo

hallo allemaal

hoe kan je in godsnaam bij de 2e rotsenpartij in Gun Valkyere demo aan de overkant komen???? ik kan van het hoogste en een na hoogste platform net niet die overkant bereiken... is er een truuk voor? ken ik een move niet? help!!!

2. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    eest dashen over de grond tot bij het eind van het hoogste platform dan de jump knop indrukken

3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel even oefenen, maar het is mogelijk!!!

4. niels-dvd

Leuk Bevonden:
    0
    is gelukt ja! effe wat aankloten zeg, maar speelt wel lekker als je er eenmaal aan went! kan niet wachten tot ie in de winkels ligt!

5. Flood

Flood Guest

vind het toch maar een beetje maffe besturing totdat je eraan gewend bent, je moet eigenlijk allebei de analoge sticks gebruiken om goed te kunnen sturen....maar het is echt vet..als het hele spel ook zo is koop ik 'm

6. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bang dat het snel verveelt...

7. huubmeilink

huubmeilink Guest

ik ben er laatst een keer overgekomen, maar ik vindhet toch al een beetje een stom spel..........................................................

8. niels-dvd

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het juist wel erg leuk! lekker lopen, schieten en vliegen... bediening went wel en ik kom nu wel makkelijk over die rotspartij heen... kwestie van de juiste vlieg-methode toepassen. speel de demo inmiddels makkelijk uit... dus kan niet wachten op het complete spel!

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Kobold en ik vanavond ook de demo gespeeld, we speelden hem alletwee gelijk uit...vind besturing tof. Capriolen in de lucht zijn erruf tof, jah...ik vind toppertje!!!:9

10. huubmeilink

huubmeilink Guest

de japanners diggen deze games.............

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net de walkthroughs gezien op de smilebit site voor de eerste twee levels, je wilt niet weten hoe goed die knakkers zijn!!! :eek:

Zo wil ik het ook gaan spelen man, echt wow! Hij raakte zelden de grond aan en deed zoveel capriolen dat ik bijna twijfelde aan de menselijkheid van de speler! w000t! :eek:

12. .:· ChirreD ·:.

Leuk Bevonden:
    0
  13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Met die gameplay gaat het niet vervelen denk. Het gaat puur om de actie, niet zozeer om de graphics.

14. .:· ChirreD ·:.

Leuk Bevonden:
    0
    vind jij de graphics slecht dan? ik vind het spel heel mooi hoor

mja misschien dat het wel leuk is, maar ik ben bang dat het te snel gaat vervelen
    en dan is het zonde van je geld

15. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel gewoon dat het om de gameplay gaat, volledig het spel onder controle houden ensjow. Ik vind hem grafisch zwaar koel, helemaal 100% Sega, erg tof.:)

16. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil spelen!!! :'-(

Deel Deze Pagina