Gun Valkyrie is Bruut

Discussie in 'Algemeen' gestart door viper, 21 mei 2002.

1. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Gun Valkyrie gekocht, en ik wil effe kwijt dat het spel super bruut is. Besturing is goed, graphics zijn super vet!!!

En natuurlijk de actie is gaaf.....8)

Dit spel is een echte aanrader voor de actie liefhebbers:D :D

2. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    owh.....oke......zal er over nadenken :9

3. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanmiddag even gespeeld in de winkel,maar eigenlijk moet ik sparen :'-(

Vond hem wel erruhg mooi eruit zien....*zucht*
    hopelijk krijg ik snel m`n reward pack anders moet ik iets anders te spelen hebben.

4. LemanRuss

LemanRuss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt ie niet veel op Halo?

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt niet op Halo hoor. GV is Japanse Manga stijl en ook de besturing is anders.
    Loop maar ff een goede gamesstore binnen en test het uit zou ik zeggen

6. LemanRuss

LemanRuss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen
    (tja het is nog een lange week wachten op Spider-Man, dus... ;) )

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Voor arachnafobisten ook een tof spel, kheb net een spinnetje of 600 naar een andere wereld geholpen.:9 Leuk spelletje als je van een kleine uitdaging houdt, boosten roelt.:cool:

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Echt zo'n boost (lees: help je thumbsticks naar de klote) till you bleed game ;)

beoordeel dit spel niet als je em 5min gespeeld hebt er zit echt veel diepere gameplay in!!!
    btw er zit een demotje van GV bij OXM3

9. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gisteren gekocht en 2 uurtjes gespeeld. Conclusie tot nu toe: Een k#t spel. Irritante besturing, matige graphics en een hoog irritatie gehalte. Had al bij level 1 een walkthrough nodig en ik zit nu weer vast CIVILIAN BASE 1
    Nee, deze game verdwijnt bij mij onderaan de stapel samen met Blood Omen en Amped.

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaahaahgga, ja het is ff inkomen.:9

11. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    vond GV ook een boutspel, heb het 1.5 week gehad en vrijdag toch maar ingeruild voor Spidey, lang leve FRS.

12. Flood

Flood Guest

ok jij bent dus echt geen gamer...je moet eff wennen aan de besturing en jij hebt daar zo te zien geen zin in want dat heb je ook bij blood omen en amped...

13. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een stoer spel

record is 28 combo's maar speel nog niet zo heel lang.

zou je Xbox controller dit spel eigenlijk wel overleven?
    want je moet die thumbstick echt tot het uiterste mishandelen.

maar ja joh, koop ik toch weer een nieuwe :)

14. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jouw defenitie van een echte gamer dan? En moet je een die hard gamer zijn om te mogen oordelen of een game goed of slecht is? Ik vind GV gewoon zuigen thats all. Zelfde vindt ik van Blood Omen en Amped. Waarbij met Blood Omen opzich nix mis mee is, maar het is xbox onwaardig. Games van die kwaliteit speel ik wel op de PS2.

15. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, smaken verschillen. Ik snap wel wat je bedoeld maar ik zie zo'n spel als een lekker kluifje, wat ik in de kast heb liggen voor als ik een keer een beetje geconcentreerd ben/mezelf wil bewijzen dat ik een beetje skills heb.:) GV staat bij mij ook niet in m'n top 3 maar top voor afwisseling, zeker met de games die nu uitkomen, zijn toch allemaal een paar stappen onder het niveau van wat er allemaal aankomt over een klein half jaartje.

16. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    kenne jullie trouwens Tribes 2 voor de PC?

daar riep ook iedereen dat de controlls zogen (ook een jetpack spel)

maar na 2 dagen rulde ik de controls en kickte ik iedereens aars vanuit de lucht.

zo cool als je zo goed bent met de jetpack dat je precies op een vierkante centimeter ken landen zonder er vanaf te donderen.

daarom is GV ook zo cool.
    je kan er goed in worden, dat zorgt ervoor dat je het op je eigen manier kan spelen.

17. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    breng m terug naar de winkel en haal spiderman(tip:D )

18. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Kheb em ff in de winkel gespeelt, maar vond em super tegenvallen! Saai, telkens hetzelfde en onoverzichtelijk

19. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was al van plan om Spiderman te kopen :)
    Alleen heb ik GV online gekocht via psxshop.nl (kreeg hem pas na 2 weken binnen, dus daar bestel ik ook nooit iets meer :mad:

Dus ik weet niet of ik hem zomaar terug kan sturen. Maar zo slecht is GV ook weer niet, maar echt een game die je MOET hebben is het zeker niet.

Bond 007, Buffy, Commandos 2, Gun Metal, Knockout Kings 2002 Spy Hunter en Spiderman was ik van plan om deze maand te halen. Als er zuiggames tussen zitten laat maar weten:D

Laatst bewerkt: 9 jun 2002
  20. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker onoverzichtelijk ja! Ik was bij level1 , nadat ik het wapen had gevonden 3 kwartier bezig om tegen de muren op te klimmen (via de spinnenraggen) Zodoende kwam ik steeds bijna bij de houten balken helemaal bovenaan. Lukte steeds net niet dus ik dacht ga maar ff een walkthrough lezen, blijkt dat je gewoon terug moet lopen naar het begin om het level uit te spelen en helemaal niet omhoog moet.

Deel Deze Pagina