Developer: Neversoft Ent. Publisher: Activision Genre: Actie Releasedate: Q4 2005 Officiële Gun Trailer (bevat bloederige/schokkende beelden!) Developer Interview
Het filmpje zag er wel vet uit, maar toen er ingame materiaal op het filmpje kwam vond ik het een beetje matig.
damn wat heb ik hier lang op gewacht een echt brute cowboy game in een open (gta achtige) wereld, yeeeeehaaaaaa
Ziet er echt enorm cool uit, nu kan je een game spelen a la The Good, the bad and the ugly, hell yeah!
Heb net de trailer bekeken. Het pre-rendered zag er heel goed uit, leuke sfeer. Maar toen bij de ingame beelden zag het er al minder uit. Maar graphics zijn niet alles. Met het geluid zit het denk ik wel goed, de gameplay kan je nog niks over zeggen.
Het mist sfeer als je 't mij vraagt! Maar we reserveren onze mening tot we het spel in den handen hebben.
De trailer is wel aardig, maar het ziet er niet echt uit als een erg goede game. Ik denk dat het leuk is als je een beetje in het rond wil gaan schieten, maar verder... Maar misschien verandert mijn mening als ik het heb gespeeld.
Als ze het goed uitwerken, de gameplay, en er een goed sterk en vooral lang verhaal in verwerken dan kan dit een zeer goede game worden. Wil het nog aantrekkelijk worden voor de massa moet het met een goed online gedeelte komen. greetz wooly