Weet iemand hoe je het lvl kan halen waar je 1 tegen 1 tegen Magruder moet. Het is in dat rotsachtige level.. en volgens mij kan je hem alleen raken door dynamite op kraters te gooien.. maar misschien weten jullie andere manieren?\o/
Zit ie dan boven in de rotsen?? En gooit hij dynamiet naar je toe? Zo ja! Dan moet je het dynamiet wat hij gooit kapot schieten en daarna moet je op zijn hoofd richten en dit de hele tijd door doen totdat hij dood is!! Succes ermee !
Je moet je boog pakken, die heeft als het goed is Dynamiet pijlen. Dan moet je net voordat Magruder over zo'n krater loopt erop schieten, zodat het Dynamiet ontploft wanneer hij er opstaat. Op den duur gaat hij onder wat rotsen staan, vanaf dat moment moet je op zijn hoofd blijven schieten. Zodra hij Dynamiet gaat gooien moet deze kapot schieten, makkelijkste is met Quickdraw. Doe dit 3x en de rots valt naar beneden op Magruder.
Je moet op het moment dat hij een dynamite gooit op hetzelfde moment als die nog in zijn hand zit op m schieten en dan BENG doe dat een paar keer en hij is dood.
die fucking pony express missies zijn niet te doen, ofwel kom ik buiten tijd aan ofwel begeeft mijn paard het
Juist ubermakkelijk! De eerste keer dat ik het speelde op Hard 100% gehaald, volgens mij tellen die golddingen niet eens mee aan je percent complete. Bij pony express gewoon elke keer je paard slaan, tijdje ingedrukt houden, dan weer slaan etc. Haal je het makkelijk!
Ik mag nog zo hard op dat paard slaan, ik kom nooit op tijd binnen bij mijn horse-stats is mijn balkje nog niet volledig, misschien ligt het daaraan
Tussen the old canyons mines en badlands ligt een goudstuk(da staat op de kaart)maar ik vind het nergens.Ik heb die andere 3 al wel gevonden bij de canyons mines.
Ik zit nu 1 tegen 1 tegen Hollister hij moet dood. Heb het spel geleend begin juni maar ik kom nog steeds niet verder dan dit, binnenkort moet ik hem teruggeven. Wie weet een cheat dat ik verder kan bij deze eindbaas het is voor de xbox 360 alvast bedankt
Weet iemand een plek met pijlen voor je boog? Ik heb ze nodig, ik kan nu niet verder met het spel.. voor de hunting missies is dat nodig.. plz iemand help me