Wat vindt je van de Guns? Zouden de Guns wat worden voor de Xbox? Pelican Light Gun; Mad Catz Blaster;
whaha ze lijke wel peuter speelgoed maar ze zien er wel beter uit dan de light guns voor de nes. lijkt me wel cool om me te spelen als je er 2 hebt want das eg vette multiplay!of in je 1tje met 2 guns (in iedere hand 1)
Die van Mad Cat is wel cool. daar kan je ook nog een memory card aan het einde vand at lange deel pleuren
Hmm ik vind hem niet zo. Vind hem net zo'n tuinslang geval waar je zo de slang achterin kunt steken. Ik krijg bij zo'n gun nou niet echt een Splintercell gevoel ofzo
Hoe kun je met dat soort bakbeesten nou een lekker richtings gevoel krygen? Ze moeten gewoon een lekker realistisch ogende gun maken en hem dan rozen met groene stipjes spuiten zodat hy niet voor een bankoverval gebruikt kan worden ofzo (!)....slome nederlandse wetgeving... In ieder geval een realistischere vorm. Dit soort guns vind ik echt bagger.
Die mad catz vind ik ook wel cool Ik denk dat 2ehandvat van jou in het echt bedoelt zou zijn voor het magazijn.
Ik vraag me af of ze hetvolgende echt goed ondersteunen: - 100Hz of - Beamer of - Progressive Scan We zien wel... liefst allemaal...
Ik vind Guns eigenlijk niks hoor... Guns waren er in de NINTENDO tijd... En dan had je spellen zoals Mario waar je kleine mini leveltjes tussendoor had waar je poppetjes moest neerknallen voordat ze waar onder het heuveltje doken....
die dingen zien er uit alsof het een waterpistooltje is van de blokker Dan vind ik zelfs de gcon45 van de PS2 mooier die ziet er nog een beetje echt uit
mja het is wel lache maareh dan komen we laten we zeggen de hele xbox (carriere) 5 spellen uit met een gun waarvan je er 3 toch niet wilt en op beemer lijkt het me niet te werken net als een projectie tv ook niet en 100hz soms of niet dus ik zou er niet op rekenen
ik zou ook liever iets meer realistisch willen hebben, die van madcatz is ook wel vet maar geeft je niet het goede gevoel.
Ja iets realistiser komt ook vast nog wel uit in de U.S. maar gewoon simpelweg niet in Nederland, omdat het verboden is om van de kopies van echte guns of lijkend op echte guns in je bezit te hebben. Waarom weet ik niet, maar dan wordt het vanzelf weer een duur zaakje omdat je dan weer spul moet importeren...
Duckhunt Live 2003 ...op zich wel een cool idee duckhunt is wel van Nintendo maar dat doet er ff niet toe