Hallo,ik heb laatst een nieuwe xbox gekocht en heb account recovery gedaan omdat ik geen memory unit had. En heb later rainbow six gespeeld en heb toen download content gedaan en heb toen per ongeluk op een knop gedrukt, toen kreeg je een berichtje in beeld dat het van de cc af werdt gehaald.4,99 En nu krijg ik een rekeningafschrift van 4,03 en 31,07 en die van 4,99 Die eerste 2 zijn van paycom.net Die laatse van microsoft online svcs Maar wat moet ik nu doen?ik voel me nu best genaaid.
per ongeluk gedrukt? Je moet 2x drukken om premium content te confirmen ... Je hebt dus gekocht ...Hier kan je nix aan doen ... paycom.net ken ik niet ... dus moet je bij de betreffende website klagen account recovery kost geen geld Zie de thread opzeggen live (je moet met de helpdesk bellen)
Je hebt gewoon iets anders gekocht, buiten de content van Live om. Dit is dan ook je eigen schuld. Verder: zie de thread die Fardo je net geeft. Ik snap ook niet waarom je hier een thread voor aanmaakt, dit had goed in een andere thread gekunt.