1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Gwent the game

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 6 jul 2016.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]
    Hey everyone!
    As I hope many of you have heard, CD PROJEKT RED announced GWENT: The Witcher Card Game at this year’s E3. Aside from the fact that we were finally able to shout out that we’re working on an awesome game, this was a special moment for us because of one more thing -- we could say THANKS to a very special group of people who made GWENT possible: you.
    Please allow me to say that one more time: I would like to thank all Wild Hunt / GWENT fans for supercharging us to make GWENT: The Witcher Card Game happen. Supercharging is a pretty good word, because the flood of emails, calls, forum posts, and everything else was simply crazy. There was a moment that literally everything was beeping, buzzing, vibrating and otherwise communicating one idea: GWENT or nothing. I mean, over 40 fan-made versions of GWENT were created, people printed their own cards, made real wooden playing boards -- positive madness.
    So, here we are. We’ve taken all that heart and energy you gave us and put it into GWENT. If you enjoyed it in Wild Hunt, I think I don’t have to convince you to sign up for the upcoming beta (it starts in September for PC and Xbox One, PlayStation 4 will join the battlefield a bit later), but if you never tried the game, there’s no better time -- go to playgwent.com and sign up. When it launches, play it and tell us what you like and what you don’t like; tell us what we should change and improve. You wanted us to make the game, now we’re kindly asking you to help us make it truly yours.
    Thank you one more time!
    Cheers,
    Marcin Iwiński,
    Co-founder of CD PROJEKT



    Trailer


    E3 Recap



    Officiële site+ registratie voor beta
    https://www.playgwent.com/en
    Gwent database
    http://www.gwentdb.com/

    Screenshots
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2016
    AnubisNefer en Graveheart vinden dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Zo lang de geweldige OST er maar in zit _O_
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik ben bang dat ik dit te veel ga spelen :'-(
     
    AnubisNefer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mooi toch :D

    "how about a round of gwent?"
     
    nawa en Barbabravo vinden dit leuk.
  5. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    _O_ jaaaaa hier hoopte ik al op:9
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Morgen ga ik los!
    [​IMG]
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mensen het al geprobeerd? Ik heb een potje tegen ai gedaan en vervolgens 1 potje. Keihard geraped zonder glijmiddel. Moet erg wennen aan de nieuwe kaarten en alle speciale acties eraan verbonden. Wel een stuk meer diepgang dan in de witcher gelukkig.
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Same, alleen de tutorials gedaan.
    Zitten wel wat mooie verbeteringen in qua diepgang, ga vanmiddag even verder spelen en dan post ik m'n ervaringen.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    M'n eerste online game echt compleet verkracht door een scorch card op m'n eigen sterkste unit van 14 te gooien, anders had ik makkelijk gewonnen :'-(

    Had wel wat veel non-unit cards in m'n Skellige deck maar m'n opponent was best slecht.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zonde.

    6 potjes net gedaan waarvan 2 gewonnen. Best pittige tegenstand met veelal goede kaarten die ik niet in de decks heb zitten. Blijkbaar nogal wat hardcore spelers want die kaarten zijn echt duur. Nu 30 scraps en 30 cloth. 100 scraps is 1 pakje kaarten en met cloth kan je zelf een kaart maken. Brons is 30, silver 80 en betere kaarten of nieuwe leiders 200. Damn, dat is flink doorspelen..
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Voor wanneer staat deze game nou geplant? Kan een releasedatum niet zo snel van de officiële site halen. :oops:
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gewoon de beta even proberen. Lijkt mij dat je nog steeds wel een code kan krijgen.

    Er is geen officiële release nog. Ze willen het rustig aan doen en de game eerst goed hebben.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh, blijkbaar is de Store al beschikbaar op pc. Fuck dat, dan ga ik dat Cross platform uitzetten. Ik dacht dat het gewoon uitgeschakeld was en sommige mensen al enorm veel gespeeld hadden :+
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ok dan, maar eigenlijk speel ik niet zo graag beta's dus dan wacht ik wel geduldig verder. :) ..misschien wel gelijk een goede reden om The Witcher 3 weer eens op te pakken.
    Heb Gwent in "Blood and Wine" bijvoorbeeld nog helemaal niet gespeeld.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is wel echt een beta en geen Alpha nog. Game is al intensief getest de afgelopen maanden. Ik denk dat het niet al te lang zou duren voordat deze game af is.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Devs hebben laten weten dat er binnenkort matches tegen vrienden bijkomen in de beta :) mooi. Kan ik @nawa en @Graveheart laten zien hoe het moet.
     
    nawa vindt dit leuk.
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik zie mijzelf dit spel in de toekomst wel erg veel spelen, er zijn redelijk wat kaarten toegevoegd maar de basis is hetzelfde gebleven. Het spel is pas echt leuk als je een goede tegenstander hebt. Heartstone kon mij nooit zo erg boeien mede doordat ik er nooit tijd in wilde steken en er al een hele following was.

    Ik mis wel een deck value als je een eigen deck maakt en ik hoop dat er spy kaarten zijn, die kunnen een match helemaal omgooien. Nu is het voornamelijk +2/4 op je eigen kaarten of -2/4 bij de tegenstander.

    Ik ben wel helemaal weg van de "prize winning cow" kaart (when removed create and play a chort unit). Net een potje waar de gozer geen kaarten meer heeft en hij staat 11 punten voor, ik gooi mijn laatste kaart op met een value van 4 en de bonus om 3 damage te doen op elke non gold kaart. Ik kies ervoor om mijn eigen kaart te damagen (de cow kaart), die verdwijnt en er komt een chort unit (+9) tevoorschijn. Match gewonnen met 1 punt verschil. Kreeg niet eens de "good match" bonus.
     
    RemcoM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina