1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Gwent the game

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 6 jul 2016.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Salty af dan :+. Ik had net ook een boeiende pot. Had iemand helemaal in de val en hij deed precies wat ik hoopte. Combo ertegenaan en vervolgens had hij een super combo van skellige kaarten die ik echt niet aan zag komen. Was echt een leuke pot. Toch geniet ik ook van de potjes tegen mensen die vol in mijn val lopen. Het is een 1 trick pony die ik hanteer, maar ik moet toch wat als ik nog niet veel kaarten heb bemachtigd.

    Er zitten trouwens heel wat Spies in met veel interessante abilities.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Online is echt geen reet aan als nieuwe speler. Ik kom gasten tegen die binnen een ronde meerdere kaarten enorm boosten en nog houden tot de volgende ronde en het is al klaar.
    Ondertussen zit ik daar met mijn redelijk gewone kaartjes en slechte draws. 8)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Even doorheen prikken en een deck kiezen waar je voor wil gaan. Volgens mij krijg je gratis kaarten al door subscriben voor de nieuwsbrief en door de tutorial te doorlopen. Sinds ik een strategie heb genomen en daar naartoe aan het werken ben qua kaarten, gaat het steeds beter en beter.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik heb trouwens wel een fout gevonden in de Skellige deck. Er zit een kaart tussen die volgens het plaatje alle non-gold kaarten op de melee linie op 1 zet. Maar dat ding werkt op de achterste linie. Daar zat ik dan, met veel units op de achterste linie en de tegenstander met een aantal sterke melee units. :+
     
  5. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    [​IMG]
     
    nawa en Maddmonkey vinden dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Torrential rain neem ik aan? Special card? Heb je überhaupt wel Gwent gespeeld in TW3 :p? Die kaart en de power is gewoon hetzelfde.

    Ik weet dat het een grap is, maar eerlijk gezegd kunnen trap cards ook ontzettend krachtig zijn in dit spel :+
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472

    [​IMG]

    Dat is toch echt een verkeerde tekst. ;)
    En nee, nooit Gwent gespeeld in TW3, waar ik nu wel spijt van heb.
     
  8. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Nice.
    Wel jammer dat het alleen pc en xbone is, had er ook best zin in gehad.
    Dacht mijzelf ook ingeschreven te hebben alsnog, maar niks gekregen : (
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, devs zijn zich daarvan bewust. Hoef je geen knipoog voor te doen, want ik zei toch die kaart? Lijkt mij dan dat ik weet wat je bedoelt he..
    Het is alleen wel lastig als je dan geen gwent gespeeld hebt, maar heb je nu gelijk geleerd wat de kaart wel doet :+ Je gaat nog wel voor veel meer verrassingen komen te staan tijdens potjes, maar voor zover ik weet geen bugs op andere kaarten :+
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan nog. Aankomende weken blijven de keys in waves komen.
     
    White Hawk vindt dit leuk.
  11. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852

    Mmmm heb nog steeds geen beta key in mn mail ontvangen. Ik wil ook GWENTEN!!!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Wel je ongewenste mail gekeken? Daar zat ie bij mij
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gadverdamme, na zoveel wins kan je niet meer levellen en dus geen rewards meer krijgen afgezien van de GG.. De hell.

    Mijn deck begint wel meer vorm te krijgen _O_ Adrenaline rushes, hawken supports, hawken healers. Waar ik vooral op moet letten, is om de scorch te baiten door een hoge strength kaart te maken, maar deze build is wel echt heerlijk. Eerste ronde win ik 9/10 keer en ik neem telkens kaarten mee naar de 2de of 3de ronde. Heerlijk!
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Wordt steeds leuker als je het een beetje door hebt.
    Wel veel zielige mensen die vlak voor het einde forfeiten als je ze de laatste klap toedient. :')

    Ik heb trouwens wel het gevoel dat de monster deck wel heel erg sterk is.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2016
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoezo is dat zielig? Nogal nutteloos om door te spelen juist als je alleen nog een kutkaart over houdt en nooit meer kan winnen. Ik vind het een stuk slechter als je als winnaar nog maar lekker tijd gaat rekken door naar je ene kaart te staren voor 30 seconden..
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Denk dat ik Monster tot nu toe de fijnste faction vind, ook een goede extra kaart van 10 zonder ability uit een keg gekregen voor Monster.

    Dit was ook mooi :')
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Het valt me op dat bijna iedereen de Regis kaart bekijkt als ik die speel. Waarschijnlijk heb ik mazzel gehad met een keg, want het is een veel betere versie van de koe. :cool:
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mooi toch! Ik vind het al mooi als iemand hawken support moet inspecteren :+ een 2 strength bronze Card.

    Soms doe ik wel echt domme dingen zeg :/ vergeet ik het verschil tussen lacerate en adrenaline rush. Zorg er dus voor dat de tegenstander de volgende ronde ingaat met een 20 strength Card ipv dat ik alles op die rij damage.

    Grootste kritiekpunt tot dusver: waarom een limiet op de aantal rewards op een dag? Stel dat ik langer speel dan 2 uur op een dag en het merendeel Win, dan krijg ik tegen het einde aan nul rewards meer. Hou op hoor. Hoe bedoel je f2p als de enige progressie dan nog komt uit kaarten kopen met echt geld?
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Waar zijn die scraps eigenlijk goed voor?
    Heb er nu 170.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kaarten zelf maken bij card collection. Kosten zijn 30,80,200 of 800. Zo kan je zelf verder werken aan een bepaalde deck :)

    @Remcom00 tip: Ciri is vrij sterk in elke deck (maar al helemaal in een monster) en kost maar 200 scrap vergeleken met veel andere gouden kaarten.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2016
    RemcoM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina