[XOne] Haagse Lan 3!!!

Discussie in 'Games' gestart door macouno, 22 nov 2002.

1. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Haagse Lan 3!!! (14-12-2002)

Ok op verzoek van East bij deze de 3e haagse lan.

Wanneer zullen we? Wat mij betreft morgen hahaha.

Ehm ik zou zeggen weer de 2e zaterdag in december, maar willen er dan een boel mensen sint nog iets verlaat opzoeken bij famillie? We kunnen er ook de 3e of 1e zaterdag van maken. De 1ste (dat is volgens mij ook 1 december?) komt mij helemaal niet slecht uit en is makkelijk te onthouden. Laat zo snel mogelijk weten wanneer het iedereen uitkomt dan kunnen mensen vrij vragen van werk enzo.

Enne peoplez.. vorige keer waren we met z'n twaalven. De keer daarvoor met 8, dus moet 16 man toch haalbaar zijn no???

EN dit keer naast Halo ook Mech assault & Unreal championship... fraggin' galore... woohoo, hand me a rocket launcher and duck buddy hahaha

Oh enne 18+ blijft... want dat bevalt nog steeds prima ;)

Laatst bewerkt: 26 nov 2002
  2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    op zaterdag avonden kan ik meestal wel!!!

Maar ik denk dat 1 december wel iets te snel komt voor mensen die vrij moeten vragen van werk ofzo....

misschien is dan de derde zaterdag ook wel een goeie optie? aangezien de 2de zaterdag bij sommigen problemen opleverd met sint!

3. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Ik was er vorige keer niet, maar ben op zich wel geinteresseert...

ik houd de topic iig in de gaten :p

4. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom nou 18+:'-(

5. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Tjakkaa :mad:

Maar je begrijpt ook wel dat er een grens moet zijn toch? Omdat ik zelf een ouwe lul ben heb ik hem daar gezet. Enne dat bevalt me prima dus heb ik niet de neiging om hem bij te stellen. Niks persoonlijks.. begrijp je ook. Sorry no go.

Maarre als het straks weer warm word kunnen we de centrale ruimte in het pand misschien wel een keer gebruiken en echt een weekendje voor iedereen organiseren ofzo. Maar dat duurt nog wel een poosje. (verzin het ook nu ter plekke).

O peoples.. en zullen we dit keer dan ook serieus proberen 1 of 2 beamertjes op de kop te tikken???

6. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    ahhh beamers, leuk voor mensen die me willen volgen wanneer ik anderen aan 't kont schoppen ben:+ Kunnen jullie nog wat van leren8)

7. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou alleen op zaterdag 14 dec. kunnen komen na m`n werk,maar dan ben ik wel op zondag vrij :9
    Andere datums zijn bij mij helaas niet mogelijk.....dus ik zie het wel ;)

Greetzzz from Crosis

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan alleen op 7 december

9. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( :'-( :'-(

10. Kees

Kees Bring out the gimp!

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa, versie 3!

Nou ik doe ook wel mee, maar ik zie dat 7 december een probleem begint te worden? Wordt nog leuk, want de 14de kan ik niet :{

tenzij het lang doorgaat, dan kom ik 's avonds laat nog wel ff ;)

Maar voor de rest is december geen probleem, misschien is de week waar kerst invalt een idee. Lijkt me dat de meesten dan wel vrij hebben

11. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Dan neem je, je vriendin toch mee uit naar de haagse lan....

is tenminste een orgineel verjaardags kado:+

12. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze dus al 3 man die niet kunnen op de 7e en 1 die niet kan op de 14e.. hmmm effe wachten op de HD crew en kijken of blue flame & misschien zijn peoples nog kunnen, ik vraag ook bij m'n non forum contacts wel even.

13. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    hé goed gespeeld vanavond , ik kom denk ik de 14e ik zal vrij vragen oke ik wil jullie in het echt zien maar dat komt wel goed denk ik ik zal morgen meteen vrij vragen. groeten the one and only slayer.;)

14. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al eerder gezegd, maar zal het nog ff herhalen. Zaterdag de 7e van december kan ik in ieder geval niet. Dit is trouwens ook de eerste zaterdag van december, 1 december valt op zondag. De 14e is eventueel een mogelijkheid, me ouwelui zijn dan wel 23 jaar getrouwd, dus misschien dat het dan voor mij ook niet doorgaat. Misschien dat de derde zaterdag een optie is? dat is dus 21 dec. Zoals het er nu naar uitziet, weet ik in ieder geval zeker dat ik de 21ste wel kan, 14 moet ook wel lukken.

Ik heb vanavond JAW ook nog even gesproken en die zou zijn best doen om wat mensen te regelen. Ik hoop dat ook zij weer komen. The Bear kan hoogstwaarschijnlijk ook wel, zo niet, dan probeer ik hem wel over te halen samen met Slayer.

Laat het aub even zo snel mogelijk weten welke zaterdag het word, want dan kan ik even vrij vragen en eventuele anderen ook.

Ik hoop dat we de 16 man halen deze keer!!!!!

15. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Wie stemt er allemaal voor de 21ste?

16. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    ik geef een stem op de 21ste van dec, komt mij wel het best uit.

17. Kees

Kees Bring out the gimp!

Leuk Bevonden:
    0
    de 21ste heeft ook mijn voorkeur!

18. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Doet jullie alleen maar fraggen?
    Dat boeit mij nl. niet zo heel erg... :{

19. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Boeit niet????

Had je er vorige keer bij moeten zijn... 12 man... Hang em high... free for all... rocket launchers only... RUN FORREST RUN! woehahaha

maarre we doen gewoon waar iedereen zin in heeft. Veel team slayer/capture the flag/free for all. Maarre ook vorige keer hadden we zolke gematchte teams dat 1 potje ctf ongeveer een uur duurde hehe

20. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    1 - ik zei dat boeit mij niet
    2 - ik bedoelde dat FPS games mij niet boeien

Deel Deze Pagina