.HACK/Infection

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WizzNL, 20 apr 2004.

1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zijn er mensen die deze game al hebben gekocht? Wat is jullie mening over deze game? Heb hem zelf ook al aangeschaft en vind het wel een aparte game. Heeft wel iets weg van PSO alleen ben je niet echt online. Iemand die misschien ook weet waar je de tv-serie over deze game kunt kopen hier in nederland?

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Niemand die deze game heeft? Of iemand die meer info heeft over de tv serie en comic? En weet iemand of de 3 volgende delen ook binnen een jaar verschijnen ( net zoals in de USA ).

3. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    het is een instant action RPG, dus als je daarvan houdt............
    Het is een kerker RPG.

De delen komen vrij snel na elkaar. ik weet alleen niet hoe snel, wel binnen een jaar komen zeker 2 delen uit.

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb dan al wel de game, maar aangezien ik nog geen tijd heb gehad om het te spelen kan ik er verder nog niet veel zinnigs over vertellen. Het enige wat ik er tot nu toe over kan zeggen is dat ik geinteresseerd was geraakt in de reeks door de positieve reacties die het in Japan en Amerika kreeg en door het originele concept van de game.

Deel 2 komt in juni uit en zoals het er nu naar uitziet zullen deel 3 en 4 dus ook gewoon met tussenpozen van twee maanden verschijnen. En wat betreft de films weet ik dat ze bij http://www.dimensionplus.nl er binnenkort een aantal binnen krijgen. Je kunt ook kijken bij http://www.archonia.com/index.php. Dat is een belgische site waar ze al verschillende films en comics hebben.

5. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

tv serie?

wat moet ik me daar bij voorstellen? (paar nerds achter hun pc`s die andere proberen te cracken)???

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Gothic: thanks, mijn dank is groot !!!
    Sokkebokje: met tv-serie bedoel ik de 8 manga afleveringen die in japan op tv waren. Het verhaal gaat over een online game die door 20 miljoen gamers gespeelt wordt, maar dan raken enkele gebruikers in coma. Jij bent zelf uitgenodigd door een vriend van je om ook eens te spelen. En tijdens je eerste potje, raakt je vriend ook in coma. Je gaat dan natuurlijk op onderzoek uit, maar meer over het verhaal zal ik niet "spoilen". De tv-serie speelt zich een aantal maanden hiervoor af ( samenvatting hierboven is het begin van de game) en de dvd die bij de game zit speelt zich af in de echte wereld ( dus niet de online world van het spel). De comic vertelt weer het verhaal over 2 personages die na dit alles de game gaan spelen. Kan het een beetje vergelijken met the matrix. Je hebt de films, het spel en animatrix. Zo moet je dit ook een beetje zien.

Gothic ik heb hem zelf al een uurtje of 20 gespeeld en vind het een goede game. Oke de dungeons kunnen wat eentonig zijn, maar het verhaal is erg goed. En je hebt echt veel dungeons waar je op zoek kunt gaan naar wapens en items. En je kan je spullen ruilen met andere "gamers". Vind dit wel leuk gedaan, want af en toe heb je echt het gevoel of je online zit. Zeker met de e-mails die je krijgt en het forum waarop je informatie kunt zoeken. Je kunt ook niet altijd dezelfde characters kiezen om een team mee te vormen, want ze zijn gewoonweg niet altijd "online". Vind de game wel wat weg hebben van PSO, en hij laat me wel denken aan Dark Cloud/Chronicle. Hoop dat de andere 3 delen binnen een jaar komen want wil wel weten hoe het verhaal verder gaat._O_ _O_ _O_ _O_

Laatst bewerkt: 20 apr 2004

Deel Deze Pagina