Weet iemand of er een reele kans is dat via XBOX Live allerlei virussen en hackers in je Xbox kunnen komen? Lijkt mij van wel aangezien je via een internetverbinding speelt. En aangezien XBOX Live vrij groot wordt van opzet zullen hackers en virusbouwers er, bij gebrek aan sociaal leven, een enorme uitdaging in zien om ons gameplezier te vergallen.
Zullen ze niet een beetje gekeken hebben naar het hele internet wezen dat stikt van de virussen?? Zouden ze er dan ook gelijk aan gedacht hebben om die servers/lijnen goed dicht te metselen tegen hackers/virussen?? Weet t eigenlijk zelf ook niet, maar ja je hoopt tenminste dat zij dat wel weten...
Tuurlijk zullen ze er alles aan doen om het te beveiligen, maar probleem met bijvoorbeeld virussen is dat je ze pas kunt oplossen als het kwaad al geschiedt is.
Dat zal waarschijnlijk wel mogelijk zijn, maar wat kan je nu doen als je een Xbox hebt gehackt. Virussen kun je toch maar alleen bij bestanden doen en zover ik weet kan geen enkele consument bestanden via Xbox Live laten downen.
Hmmz, lijkt me ook... Zouden ze niet gelijk ff iets van een "Xbox Virusscanner" mee kunnen leveren bij het starterspakket??? Wel zo slim lijkt me
Tuurlijk kun je bestanden downloaden, zoals extra levels. En inderdaad kun je er op zich weinig mee, als je in een Xbox hackt. Maar aan de andere kant, wat heeft een hacker eraan om een site als Yahoo off line te halen. HELEMAAL NIETS! En toch gebeurt het.
En als MS daar nou eens proggies voor op inet zet of iemand cracked die handel en zet het op kazaa of iets dergelijks ?? Dan word t dus wel mogelijk natuurlijk (zelf leveltjes brouwen voor Splinter Cell )
Da's waar, maar als lui een virus gaan stoppen in zo een level dan krijg je ze wel binnen. Tuurlijk zullen ze dit wel goed in de gaten houden, maar het kan altijd wel eens mis gaan.
Zoals ik al zei: ze moeten gewoon een xtra cd bij de starterkit donderen met een of ander "virusscan/hackers blocker" erop die dat kan beveiligen ofzo... MS kan dat toch wel in elkaar brouwen??
Ik hoop het, maar voor de PC zijn er al genoeg bedrijven die hebben geprobeerd om zoiets te maken. En echt waterdicht zijn ze niet.
Ik denk dat de kans vrij klein is omdat XBL los staat van de rest van internet, en je bestanden rechtstreeks van MS servers afhaalt.. Ik zou dus niet weten hoe men virussen etc zou kunnen verspreiden via XBL..
Waarom een extra cd? Er is heus wel beveiliging aanwezig, en waarom zou die moeten staan op een extra cd?
als ik een virus scan programma moet downen zeg ik meteen mijn live abbo op. Ik heb echt geen zin om de pc problemen van elke week een nieuwe virus scan te downloaden. Ik heb een xbox gekocht omdat ik daardoor geen PC gezijk meer had.