He, Ik heb Half Life 2 voor pc, maar hij doet raar. Als ik new game doen dan start de game gewoon, poppetjes bewegen, etc. etc. Maar als ik dan opsla en de volgende keer verder wil spelen, is er geen AI meer en staat alles stil. Ik zelf kan nog wel rond lopen. Dit zie ik ook als ik het spel geladen heb: Wat is het probleem? Alvast bedankt. Darkon
*rapporteert posts* Ik wil ontopic antwoord, de rest kan me niet zoveel schelen. En NEE hij is gewoon legaal, het is de dvd versie met half life 1 erop + cs source.
Geloof wat je wilt geloven, helaas is die legaal, maar laat maar, als iedereen zit te janken vraag ik het wel ergens anders. Bedankt voor de hulp :{
heb je wel je em wel geupdate met steam niet dat je dat uit heb staan dat ie niet meer automatisch update ? anders kijk op dit forum ff daar zal vast wel een antwoord staan www.steampowered.com.
Darkon 83 had probleem had ik ook!! En ik heb ook een LEGAALE mensen. Gewoon Half Life 2 er op nieuw dan is het probleem als het goed is ope gelost.
Oke oke nou niet iedereen hier gaan zeggen dat ze HL2 Illigeaal hebben want daar kan ik niet tegen. En trouwens HL2 is echt zon game die je gewoon orgineel moet hebben! Boem geen geklooi. En het is geen game die je alleen koopt voor HL2 Over 5 jaar wordt die game vast nog gekocht mocht er nog geen vervolg uit zijn. /Edit Damn gaat goed met mij vanavond zeg... ik lees alles verkeerd! Srry @ Jradman /Edit 2 Of je bedoelde met die knipoog van wel...
Dat enable ding werkt niet, de code is onjuist, ik ben em nu aan eht verwijderen en opnieuw aan het instaleren.