Mensen dit is geen leuk nieuws, lees dit berichtje ff:{ Na weken gezeur en gespeculeer, is dan nu eindelijk de kogel door de kerk. Valve heeft aan Shacknews mede weten te delen dat Half-Life 2 de releasedatum van 30 september niet gaat halen. Men hoopt nu op een release tegen het eind van het jaar. The previously announced September 30th release date for Half-Life 2 is being pushed back. We are currently targeting a holiday release, but do not have a specific "in-store" date to share at this time. We will release that information as soon as we have confirmed a new date. Bron: Gamers
Tja dit had je een paar maanden geleden ook al kunnen zeggen. Welke ''aankomende topper'' wordt nou niet verschoven?
Hmmm voor de zoveelste keer: Waar is de bronvermelding? Gamer.nl heeft er geen link bij staan en zegt simpelweg 'dat site X gehoord heeft van Valve dat HL2 uitgesteld wordt'. Iedereen zit natuurlijk op dit bericht te wachten, maar waarom komt het niet rechtstreeks van Valve?
Ach waarschijnlijk weer de zoveelste poging ("indirect" van Valve) om marketing te bedrijven / hype levende te houden... Ik moet het eerst inderdaad nog even zien...
Tuurlijk snappen jullie toch allemaal wel dat dit soort games beter verkopen tegen de feestdagen aan? Het zal me echt niets verbazen als er ineens allemaal nieuwe games rond de kerst te koop zijn. Deze wereld is commerciëel en ze zouden gek zijn als ze er niet aan mee deden. Bekijk het eens van de andere kant... Zo hebben ze nog een paar maandjes om van Halflife 2 een hele mooie game te maken...
Alsof dat Half Life 2 niet een mooie game kan zijn na 5 jaar werk!? En Vivendi zit op het moment te smachten om geld, dus uitstellen zijn ze vast niet heel blij mee. Half-Life2 is zo'n 'sterke naam', die verkoopt op zekers toch wel. Van het origineel zijn er ook miljoenen over de bank gegaan.
Aaaaah jaaaa lekkker ga dooor hmmmmm owz ander zuignieuws Tis volgens mij ondertussen algemeen bekend dat games altijd uitgesteld worden. Moet je ondertussen wel gewend zijn toch??