half life 2 en mycom reclame folder

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Avantar45, 24 nov 2003.

1. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al de mycom reclame folder gezien??
    ze hebben daar een asus radeon 9800xt met allemaal extra's waaronder Half-Life 2 (t.w.v. 69 euro) :confused: :confused: :confused: dit kan nooit aangezien half-life 2 pas eind 2003 begin 2004 uitkomt.....
    ik ga morgen fftjes mycom opbellen want ikke snap t niet.
    t zou kunnen zijn dat er een bon ofzo bij de kaart zit waarmee je half-life 2 zou kunnen krijgen maar op de manier waarop het in de folder staat laten ze je iig denken dat ie er gewoon bij zit.
    naja ik post morgen wel ff hoe t zit.

2. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem inderdaad ook gezien. Zoveel winkels doen zulke "trekkertjes" en stellen vaak achteraf teleur... Het komt inderdaad over dat als je hem koopt er HF 2 al bijzit, hoewel het ook weer INDERDAAD logischer zou zijn dat je een tegoedbon krijgt MAAR die je waarschijnlijk moet opsturen naar ATI of zo... en weken moet wachten op de verwerking / levering / beschikbaarheid..

/moet ik ff kwijt modus... Ik haat al die aanbiedingen ook die vaak als lokker worden gebruikt, kom je 1maal in die winkel. Ja meneer "het" is uitverkocht (blijkt dan dat ze 3 of 4 voor die exemplaren hadden.

Laatst bewerkt: 24 nov 2003
  3. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee het zit zo, bij elke ati radeon 9800xt en ik geloof ook 9600xt krijg je een tegoedbon voor halflife 2. deze kan je dan inleveren zodra half-life er is. zie ook www.ati.com voor meer info.

p.s. het is dus als het goed is in elke winkel niet alleen bij mycom.

Deel Deze Pagina