half life 2 krijg de heli niet naar benedi!

Discussie in 'Algemeen' gestart door iiiiLLLLSSSSE, 5 jun 2006.

1. iiiiLLLLSSSSE

iiiiLLLLSSSSE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben al aardig ver in spelletje,maar dit stuk krijg ik maar niet af!Ben met mijn bootje op water en er vliegt een heli constant heen en weer en hij ziet me overal!!hoe krijg ik die neer?of is er een andere oplossing voor?(de grote poorten gaan ook dicht dus weg wezen kan ik niet..
    alvast bedankt!!!

xx ilse

2. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als ik het me goed herinner moet je m niet neerhalen, tenminste niet voordat je een gun op je boot gekregen hebt dan moet je m pas neermaaie in het begin moet je alleenmaar vluchte

3. iiiiLLLLSSSSE

Leuk Bevonden:
    0
    oke..en waar vind ik zo'n gun??

4. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    op een gegeven moment kom je in een soort garage dacht ik en daar doen ze dat dan voor je

5. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, Half Life 2 was echt zoooo vet. Vetste SP ervaring na de Shenmue serie volgens mij... :)

6. iiiiLLLLSSSSE

Leuk Bevonden:
    0
    en waar is die garage??? kan ook niet meer terug varen..weet het ff niet meer!!help!!
    =(

7. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    ben je al voorbij de sluizen geweest..? anders had je 1 heli uit moeten schakelen met een gun in de toren zoniet moet je dat even doen voordat je de sluizen openmaakt en zoniet moet je idd verder varen d8 ik totdat je in een tunel komt waar een paar gassies het erop monteren voor jou.. geef ff precies aan waar je bent..

8. iiiiLLLLSSSSE

Leuk Bevonden:
    0
    het is een zwarte heli,en volgensmij als je bij die sluizen bent kom je die blauwe tegen..maar kan niet verder varen,alarm gaat af zodra ik het water op kom en gaan die gate 5 deuren dicht..

9. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    FF een Game FAQ ,misschien dat dit helpt..

Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  10. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Sluit ik me bij aan!
    (www.gamefaq.com)

Ook voor andere delen van het spel, en andere games. :)

11. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt met gun op de boot de heli neerhalen. zekersteweten. Daarna boven op de sluis de sluis openen.

12. iiiiLLLLSSSSE

Leuk Bevonden:
    0
    nou kom nog steeds niet verder!ben nu bij water harzard,Heb de sluizen geopend en 1 heli neergehaald bij die toren.Als ik verder vaar zijn daar 2 bootjes.Ik moet hier ergens zijn voor een gun op mijn boot!!Maar waar is dat.Als ik dus verder vaar kom ik weer een heli tegen maar die kan echt niet aan..
    alvast bedankt!!

Deel Deze Pagina