Half Life 2 officieel bevestigd!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Baltimore Raven, 21 apr 2003.

1. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Het is dus een feit dat Half-Life 2 eraan staat te komen! op 28 april staat er in de benelux editie van PC Zone een preview, daarin zal misschien ook staan of hij al dan niet voor de xbox ook uitkomt?? anyway dit is de link: http://games.telenet.be/indexclassic.html
    grtz

2. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het zou zeker mooi zijn als Half-Life 2 naar de Xbox komt. Half-Life rulez!

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    half life kan niet tippen aan aankomende online shooters, dus voor mij hoeft het niet zo.. mayb leuk voor op de pc..

4. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Half-Life 2 is de man.....volgens sommige nog mooier dan Doom 3....Ennuh Half-Life 2 zal niet naar de box komen want die kan dat niet aan. Dan zullen ze hem helemaal terug moeten snoeien....waar ik persoonlijk aan zit te denken.....een cs gebasseerd op de Half-Life 2 engine. :D:p....jammie.
    En 28 april gaat het beginnen....dat is geen gerucht want het staat al op meer sites.....ik hoop alleen wel dat ze de tijd nemen om de bugs eruit te werken....

5. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ennuh vriend.....waar heb jij gezeten de laatste jaren??....Half-Life is juist het spel waar de meeste online mods voor uitgebracht zijn....niet et vergeten Counter-strike....Het spel dat meer spelers heeft dan alle Q3 en UT spelers bij elkaar. En zo kan ik nog wel effe doorgaan.....niet te vergeten wat voor gruwelijke mods er uit gaan komen voor Half-life 2. |:-

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    dat zal wel niet hr.. developers zijn nog steeds niet zo gek om op dit moment een game uit te brengen die zulke hoge systeem eisen heeft dat je daar met je geforce 3 etc niet tegen aan kan..
    tuurlijk zal de game mooier zijn met betere systeem eisen wat je op je pc misschien hebt, maar daarom kunnen de iets lagere systeem eisen de game ook nog wel draaien.. bredere doelgroep..

7. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Half-Life is voor mij nog altijd de beste game ooit. Half-Life heeft eigenlijk van mij een gamer gemaakt. Ik heb het spel wel 5 keer uitgespeeld en ben er nu ook op de PS2 mee bezig. Het spel is gewoon geniaal, de online-mods waren über (ruik ik een fanboy ofzo :p)

Let it come!!! 8)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is dus het probleem; Half Life is legendarisch, maar Half Life 2..? Ik weet niet of jullie weten wat Valve de laatste tijd heeft gedaan maar daar wordt je echt niet goed van :{. Iemand nog wat gehoord van Team Forttress 2?

:{

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nee, en toen half Life er was, was Halo er nog niet. en ik vind de halo singleplayer op alle fronten beter dan die van Half Life!

10. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    nee half-life is nog steeds het beste FPS spel, en dat is het erge voor Half-life 2, er wordt zo ontiegelijk veel verwacht van dat spel, en valve heeft meer dan genoeg tijd gehad om er een perfect spel van te maken, want ze hebben volgens mij geen andere spellen gemaakt dan Half-life, en support gegeven aan Mods. dus ik verwacht ook wel dat Valve een heel erg goed spel heeft gemaakt van Half-life 2.

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

mahahaha! stakker.

en nog 1.

het leveldesign en verhaal en de gescripte events en de hele ervaring steekt met kop en schouders uit boven die van halo.

Laatst bewerkt: 21 apr 2003
  12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik ben het met Killabee eens. IMO is Half-life nog steeds een van de beste fps die ik ooit gespeeld heb, zoniet de allerbeste. Single player vond ik iig beter dan die van Halo iig.
    En waar ik ook voor vrees, is dat ze de verwachtingen niet kunnen waarmaken. Het zal voor Valve erg moeilijk worden eenzelfde revolutionair spel te maken als Half-Life destijds was, met vooruitstrevende graphics, een indrukwekkende single player, uitstekende mod-ondersteuning en een lekkere gameplay. Toch kan ik niet ontkennen dat ik niet stiekem uitkijk naar Half-Life 2 :9

13. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien TF2 als multiplayer deel van Half Life 2? De dingen die ik zo her en der opgevangen heb doen me denken aan een meer militair georiënteerd spel, daar past TF2 als multiplayer onderdeel mooi bij!

14. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, ik vond de SP van Half Live toch wel een tikkeltje beter da die van halo, bijv. met je koevoet een raam doorslaan om daarna in de volgende kamer op een meubel te klimmen en het ventelatierooster kapot schieten zodat je weer verder kunt, zulke dingen mis ik gewoon een beetje bij Halo...

15. mischa

mischa Guest

ik heb half life toen hij een tijdje uit was Kuch* gedownload Kuch*
    om dat ik dat wel verdiend had 8) omdat ik blue shift ook gekocht had (kots smillie)
    en ik vond het spel gewoon niet leuk ik weet neit waarom maar het was voor mij ook afentoe te veel puzzelen enzo...
    ik vind de sp van halo ook veel beter, alleen lijken de levels super op elkaar soms bij halo en alle gangetjes hetzelfde maar halo ruled meer als half life

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    ahum hasu?

waarop ik doelde was dus dat half life 2 het niet op kan nemen tegen Starcraft Ghost en Halo 2.. dus mayb leuk voor op de pc, maar een betere console shooter dan 2 voorgenoemde titels zal het zeker weten niet worden..

17. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    half-life 2 zal wel een heel ander soort shooter zijn dan Halo 2 en Starcraft Ghost.
    btw. het schijnt dat TF2 ook bij Half-life 2 zal zitten. Ze zijn daar al zo lang aan bezig dat het haast niet anders kan dan dat ze het erbijvoegen. nog meer multiplayer mayhem! * 8)

18. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    als jullie half life beter vonden waarom kopen jullie een xbox met halo erbij, ik vond half life niet echt zo vet het werd een beetje langdradig, Counterstrike however roeleert de pan uit.

19. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Half life was zo'n ongelofelijke vette game! Alleen of half life 2 ook zo goed is is maar de vraag.
    Als ze weer succesvol willen zijn als met deel 1 zullen ze echt wat vernieuwende zooi erin moeten stoppen. En volgens mij zullen ze dat wel doen.....

20. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    Half-Life 2 is cool :D. als er nog mensen Half-Life hebben en een nieuwe MOD zoeken die echt de moeite waard is ;

www.Natural-Selection.org

cya

Deel Deze Pagina