Half life 2 op de PC of op Xbox??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Eckse_boer, 8 aug 2003.

  1. Eckse_boer

    Eckse_boer Life is a Fable.....

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik sta voor een hele moeilijk keuze en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen. Over iets meer dan maand komt Half life 2 voor de pc uit. Dat is op zich wel fijn allemaal. Ik weet dat het zo ongeveer de mooiste game ooit gaat worden, maar moet ik um voor de pc of voor de xbox kopen?????? Als je geen snelle pc hebt lijkt me de keuze vrij makkelijk, maar kep een gloednieuwe pentium 4 dus die kan dat wel aan. Zijn er meer die voor deze moeilijke keuze staan? En wat denken jullie te gaan doen? Wat zijn de voordelen voor beide platformen? Kun je Half life ook via live spelen. En wanneer komt Half life überhaupt voor de xbox uit?:confused:
     
  2. Dead Angel

    Dead Angel DOOM III

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    als je pc het aankan (op een goeie manier) zou ik zeker voor de pc manier gaan
    -Mooier
    -met muis
    -goedkoper (20 euro LIJKT mij)
    -komt eerder uit
     
  3. ITNL

    ITNL Guest

    pc, gratis....
     
  4. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je al een dikke pc hebt dan zou ik hem gewoon op de pc nemen. Ik denk dat ik hem op alletwee neem. Maar op me pc denk ik niet op de legale manier.. Alleen ff om te testen of me pc het trekt. Maar later haal ik hem wel op de xbox. Maar alleen als de GFX ook top zijn op de groene doos.
     
  5. unrealmaster

    unrealmaster Badboy Killa

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ook voor pc gaan. Is nog niet eens zeker of ie wel op de xbox uitkomt, ik twijfel eigenlijk of de hardware van de xbox hem wel aankan. En als hij op de xbox komt is het bijna zeker dat ie niet live gaat.
     
  6. Eckse_boer

    Eckse_boer Life is a Fable.....

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus er is geen één voordeel om um voor de xbox te kopen?
     
  7. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou hem voor de pc kopen. Als je een goeie pc hebt kun je lekker alles uit het spel trekken wat er in zit. Ik ga hem in iedergeval gewoon lekker legaal voor de pc kopen, en dan zie je me de eerste paar dagen niet weer :)
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien 5.1 geluid? Verder zou ik het niet weten.
     
  9. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zou wel op de xbox moeten kunnen! wel met wat mindere graphics maargoed nog steeds vet :D Hij zou zelfs op mijn pc kunnen AMD ATHLON THUNDERBIRD 900 MHZ 256 mb ram geforce 2 mx 400 ( geen goede dus en ongeveer gelijk aan x doos)
     
  10. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie vergeten één ding en dat is dat je op de PC mods kan installeren (zoals misschien counter-strike 2?). En met de PC een FPS spelen vind ik persoonlijk nog steeds het lekkerste.
     
  11. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    counterstrike 2 word een stand alone spel voor de pc
     
  12. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    W0rdt Half life 2 eigenlijk live enabled?
     
  13. Dead Angel

    Dead Angel DOOM III

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik jouw was zou ik het dus doen op me xbox

    op de pc hier beneden kan wel
    p4 2,5 gigz
    256 mb ram
    geforce 4 ti

    maargoed hier kan ik bijna nooit op.
    dus ik koop hem wel op me xbox (als ie komt)
     
  14. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga zeker voor de PC versie. De grootster reden is voor de mogelijkheid van mods. Deze verlengen de speelbaarheid van een game echt zo erg. Zonder de mods als CS zou HL stukken minder populair zijn geworden. En de PC versie komt eerder en ik kan niet wachten :eek:
     
  15. ITNL

    ITNL Guest

    ik ga voor de xbox versie als ie komt voor het 5.1 geluid !!!!! _O_
     
  16. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer eigenlijk dat je geen mods kan downloaden voor de xbox versie. Maar als je het allemaal aankan op de pc zou ik hem ook op de pc kopen. Maar ik heb geen geld om een nieuwe pc te kopen, dus ik houd het bij de xbox versie.
     
  17. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor pc versie denkik. als xbox geen multiplayer heeft tenminste. anders koop ik ze gewoon allebei :)
     
  18. Dragfrommars

    Dragfrommars New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het kopen voor de pc. Aangezien dat er dan mods op kunnen volgen daarvoor is half-life toch bekend!*)
     
  19. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk toch wel op de pc. Je kan er het maximale uithalen en vooral met mods is het spel erg lang houdbaar.
     
  20. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ooit gehoord van downloadable content? *)

    Ik ga ook zeker weten voor de PC versie (ga er zelfs voor upgraden) om 1 reden: de übervette-superdeluxe-oogverblindende-knetterende SDK waar je zelf nieuwe levels/mods/games mee kan maken!! 8)

    (Wtf FPS games boeien me helemaal niet, ik mot alleen die SDK!!)
     

Deel Deze Pagina