de laatste tijd zie ik veel over half life 2 op tv en internet toen herrinerde ik me iets ik heb ooit in een blad gelezen en op internet dat half life 2 ook op xbox kwam ik weet niet of het waar is en wanneer de game dan uitkomt weet iemand dat mischien?
En de graphics worden dan echt een stuk minder dan op de pc! Want dat kan de Xbox natuurlijk nooit aan. Mischien dat ie daarom wel pas op de Xbox 2 komt? Omdat de grafische kracht daarvan wat groter is dan van de huidige Xbox. Maar goed, dat weet ik natuurlijk niet zeker, maar het zal nog wel even duren. Call Of Duty op de Xbox kwam ook bijna een jaar na de PC versie.
ik denk het miss helemaal niet. Kijk maar naar Far Cry waarvan de xbox versie (dacht ik) Far Cry instincts (ofzoiets) heet. Ze kondigen hem misschien wel aan (HL 2 moet volgens mij nog worden aangekondigt) en dan hoor je een tijd lang niets en heb je kans dat de makers niet verder zijn gegaan met het spel
Kijk eens aan: een mooi draadje over Half-Life 2 op de Xbox. Graag in de volgende thread verder gaan: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=32912&highlight=Half Life