[PC] half life 2 Vs Halo 2

Discussie in 'Games' gestart door Zed, 28 nov 2004.

1. Zed

Zed excuse my french

Leuk Bevonden:
    0
    zoals de naam van mijn thread al zegt wil ik graag discusieëren over de 2 koningen ( halflife 2 is op dit moment koning van de pc, halo2 koning van de xbox)
    maar wat vinden jullie nou koning?

en als je dit appels met peren verglijking vind, dan kan ik daarmee leven aangezien halflife 2 geen mp heeft, maar dan moet je wel bedenken dat cs bij halflife 2 word geleverd, dus in deze thread teld dat als de mp van halflife2.

oow en ik persoonlijk vind halflife 2 de über shooter-of-the-year omdat de gameplay enorm vet is, vooral hoe de physics nu eindelijk een doel hebben!

2. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    halo 2 ownt....

Niet echt een veel zeggende mening maarja ik heb half life 2 niet gespeeld, denk dat ik toch halo 2 leuker vind omdat niet van realistisch houd. Ik hoor eik van allebei veel goeds:D

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Half-Life 2 beter en leuker, maar je kan ze niet echt objectief vergelijken omdat het in totaal verschillende omgevingen en verhaal zich afspeelt en op verschillende platformen uitkomt met bepaalde technische grenzen aan de hardware.

4. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    HL2 is als singleplayer ervaring beter dan Halo 2 imo, je wordt meer opgeslokt door het verhaal en de sfeer. MAAR als co-op ervaring zou het totaal klote zijn, en daar werkt halo 2 weer veel beter....

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Appels en peren dames.

6. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    nee......... waterkokers en voetgangersoversteekplaatsen.

7. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk Half-Life 2. Hoe lekker Halo 2 ook speelt. Kom op zeg.

8. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij maar halo 2, half life 2 bezorgt mijn pc een hartinfarct en mijn laptop die hem wel aankan ligt nog zonder stroom :'-(

9. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet veel van HL2 maar naar wat ik heb gehoord moet ik zeggen dat sp gebied HL2 Halo 2 toch voor bij gaat.
    wat mp betreft is Halo 2 toch echt veel vetter

10. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    SP is HL 2 beter maar halo 2 ownt HL 2 op multiplayer gebied ;)

11. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind HALO 2 een stuk beter. Half life 2 is gewoon om te beginnen weer een vrij vage game, maar de physics engine en de graphics zijn zo goed dat het gewoon een leuk spel is. Maar overall klopt halo 2 dat spel echt naar huis. Zeker met de multiplayer ervaring waarin halo 2 cs source en half life 2 in zijn eentje naar huis stuurt.

12. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halflife2 natuurlijk!!! 3D-shooters horen met de muis gespeelt te worden... (Mijn mening > Ik speel dan ook geen enkele 3D-shooter op de Xbox)

13. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Das natuurlijk weer een kanslose fanboy opmerking.

Trouwens het is geen appels met peren vergelijken dit. Zijn immers 2 zeer gewilde en gehypde shooters. Dat de ene voor de Xbox is en de ander voor de PC maakt niets uit.

Op SP is half-life iets beter maar niet zo heel veel. Natuurlijk wel wat uitgebreider dan HALO 2 maar persoonlijk vind ik het verhaal van HALO 2 leuker. Op multiplayer gebied is HALO 2 gewoon veel beter. Veel vernieuwender dan de nieuw Counter-Strike die eigenlijk gewoon same-old is in een nieuw jasje. In HALO 2 kan je kiezen uit verschillede rassen (Elite en spartan) die allebei anders spelen plus je hebt nog een zooi voertuigen en spel-modi die Half-Life2 en CS niet hebben.

Dus al met al is HALO 2 naar mijn mening beter.

Edit: dit is ff voledig off-topic maar ik heb gezien dat lucky13 een slechte deal heeft gehad. En dat was met Frankie12 lol iemand anders die ook de ironie hiervan inziet.

Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hl 2 lijkt mij betr (de graaphics en al die shit). ik moet er wel bij zeggen dat halo 2 cker nie slegt is hor maar hl 2 is gwoonweg betr.

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Niet te vergelijken einde verhaal.

16. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beide games.

Wat Single player vind in Halo 2 stukken beter dan Half Life 2. Maar voor de single player heb ik Half Life 2 ook niet "gekocht". Ik vind het gewoon leuk om met de nieuwe engine te kloten.

Halo 2 is wet ik speel voor multiplayer en single pleyer

17. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    halo2 ownt duidelijk. Veel intensere actie en multiplayer!! HL2 is net iets mooier maar de animaties zijn slechter en de characters zijn veeeeel minder cool.

18. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kies toch voor halo 2, ik vind de sfeer persoonlijk leuker en de aktie intenser.

19. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mij kan uitleggen waarom dit een "kansloze" Fanboy opmerking is vind ik dat erg knap...

Ik zeg gewoon dat de gameplay van een 3d-shooter op de pc gewoon mijn voorkeur heeft > en dan vergelijk ik eventjes Halo [xbox] met Halo [PC]... Ik vind het gewoon niet leuk met allerlij "hakkeltjes"in de ronde te kijken...

Nee ik zie de ironie hier niet van in...

Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  20. PureMaximus

PureMaximus Guest

ik vind halo 2 ook beter tot....ha;f life op de xbox komt denk ik. want dat duurt nog wel even dus betere gameplay enz. enz.

HALo 2 heeft voor xbox nu de beste multyplayer en dat blijft ook nog wel eve zo.

Deel Deze Pagina