Half-life 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Perfect_Shit, 26 jun 2003.

1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    vanmiddag heb ik de trailer van 20 minuten gezien, en het ziet er echt TE vet uit om waar te zijn!!

als ze het gaan waarmaken wordt het zeker een uberspel...

mijn probleem is echter dat ik niet zo'n supercomputer heb, 933 MhZ, en volgens mij gaan de systeemeisen daar ver boven, is hier al meer over bekend?

en zijn Counterstrike 2 of Team Fortress 2 al bevestigd??

2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    he gast,

Er werd verteld dat hij ook voor de lagere systeemeisen speelbaar was..maar dan zonder alle mooie toeters en bellen om het zo maar te zeggen. Een pentium 800 met een redelijke 3d kaart werd minimaal aanbevolen...als je het mij vraagt draait het dan voor geen meter.

Een 2GHZ met dikke 3d en alles werd aanbevolen, en liever nog hoger... weet de bron niet meer maar dat hoorde ik geloof ik bij gamekingz ofzo

GReetz

3. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet haast wel zeker dat je er een dikke pc voor nodig hebt .. In ieder geval wel als je er helemaal 100% van wilt genieten.

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Gelukkig heeft valve een oplossing voor mensen die geen überpc hebben (zoals ik). Hij is namelijk ook bevestigd voor de xbox.

5. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    While the new engine has all sorts of fancy features, it's still designed to scale and work on lower-end machines. Apparently a 700mhz processor and a video card capable of running DX6 is enough, although a 2ghz with a GeForce4 is recommended. Rumors about NVidia or ATI exclusivity are unfounded.

Bron:http://www.planethalflife.com/half-life2/

Het zal dus wel kunnen dat je de game op een lower-end systeem kan spelen, maar verwacht dus maar een resolutie van 640x480 16bit en verder alles uit of op ultra-low.

Mij boeit het eerlijk gezegd niet zo, want bij mij loopt ie toch wel:9

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt 'm ook gewoon op je Xbox spelen als hij door voor uit is. Hij komt namelijk ook naar de Xbox, alleen wanneer weten we nog niet.

7. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Wil ze allebei wel even testen_O__O_

8. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Systeemeisen...... HA!

ik heb 2GHZ en een ATI Radeon 9000 Pro + 512 MB RAM, dus dat zal wel lukken.:cool:

9. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Zal bij mij ook wel draaien. Ga niet kwijlen op systeem etc want dat heeft toch geen nut ;), In iedergeval ik denk dat ik hem wel op alles high kan draaien }:] (hoop ik:) )

10. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    das makkelijk voor mij..

11. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    oo is dat makkelijk voor jou |:-

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Die trailer van 20 min ziet er in iedergeval zeer lijp uit. :9

13. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn 2600+, 512 DDR PC2700 en GF 4 TI 4400 moet het wel lukken.

Zoniet... tja, dan wordt het gewoon de XBOX. Alleen dat wordt echt niet zo mooi als op de pc.

14. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb 2 weken geleden die 660 Mb trailer ook gedownload. Mijn mond viel echt open van verbazing, en ging voorlopig ook niet meer dicht.

Grafisch echt ontzetten indrukwekkend. Maar ook de physics zien er heel goed uit. Schiet hout kapot, en je ziet het in stukken uitelkaar knallen en het klinkt ook als hout. Aktie= ook echt reactie in dit spel. Ziet er allemaal zeer dynamisch uit.

En dan dat stukje met die "jeep", waarin ze rond gaan lopen crossen. *Sigh*

hopelijk halen ze de geplande releasedate in September.

15. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    keb een p4 2,6 ghz ati 9800 128 mb , 512 mb geheugen, 120 gb; lijkt me wel makkelijk

16. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    :confused: volgens mij vraagt de topicstarter nergens om over je harde waren te braggen, toch?

Hij vraagt wel of het met een 933 Mhz pc ook mogelijk moet zijn dit spel te spelen. En dat moet volgens mij wel te doen zijn, al zul je dan hoogstwaarschijnlijk niet alle grafische pracht op je schermpje kunnen toveren.

17. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Lijkt me wel, volgens mij is de game al zo goed als af. Scheelt volgens mij wel als niet de hele wereld je op de vingers kijkt. :)

Misschien dat ik hiervoor PC ga upgraden. De eerste HL was destijds de enige FPS die me kon boeien en HL2 lijkt heel wat nieuwe concepten en ervaringen te gaan rondstrooien. En met alle respect, maar zoiets moet dan op zijn 'native' systeem worden gespeeld imo.

18. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    *nodds* ... yep, ik vind dat ze het heel netjes aanpakken met dit spel. Eerst zorgen dat alles netjes op schema loopt en vergevordert is, en dan pas fullblown naar buiten komen. Ik heb er vertrouwen in dat dit een spel is dat eens aan zijn verwachtingen kan voldoen.

Vreselijk vind ik al die spellen waarvan eerst de meest prachtige screenshots naar buiten komen, en dan 1 jaar later de screens er veel slechter uitzien. Wacht dan langer met info over je spel en probeer niet goedkoop een hype te creeren die je niet kunt waarmaken. En dat lijkt met H-L2 goed te zitten _O_

En dit spel rechtvaardigt vast wel een (budgettair onverantwoorde) videokaart idd :D

19. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Hier kan Lionhead nog wat van leren... (^^.)'

Natuurlijk moet wel gezegd worden dat HL2 gen hype-opbouw maar nu meer een hype-shot heeft gehad... Maar ik heb er ook meer vertrouwen in dat dit geen overdosis zal zijn. :)
    Ze maken claims over de game en kunnen die ook tonen. Dat is sowieso vrij bijzonder heden ten dage. Publishers/developers/PR komt vaker niet veel verder dan "het eindprodukt zal ... bevatten", om vervolgens er bij release achter te komen dat de helft is geschrapt of niet goed is uitgewerkt.

De enige hype die HL2 nu moet waarmaken is een goede voorbeeldfunctie voor de rest van de industrie te zijn. ;)

20. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Dit is inderdaad een hype shot, maar gebaseerd op beelden van echte gameplay. En dat is een manier van P.R. waar ik totaal geen moeite mee heb :)

Het lijkt me dan ook vrij onwaarschijnlijk dat er uiteindelijk nog allerlei features geschrapt zullen worden in de final release.

Mwah, hoe moeilijk kan dat nou zijn? *) .. laten we hopen dat het gaat lukken. De industrie kan iig zo'n voorbeeldfunctie goed gebruiken op het moment!

[edit]: ik heb liever maar een wat select aantal nieuwe spellen per jaar die allemaal weloverwogen, gebalanceerd en liefst nog innovatief zijn ook, dan dat er bergen met bagger games worden uitgebracht die IMO niet eens de technische controle door zouden moeten komen.

gelukkig kan ik me met een goede game maanden vermaken ;)

Laatst bewerkt: 30 jun 2003

Deel Deze Pagina