Ik heb geen Half-Life 2 discussie gevonden in dit forum zelf, dus ik d8, ik start er zelf maar 1tje!
De releasedatum van dit spel (voor de PC) is 15 April! Bron: http://www.gamerelease.nl
Beschrijf in deze tread wat je van Half-Life 2 vind en/of verwacht, geef goede, onderbouwde argumenten en blijf a.u.b. ontopic.
Misschien kun je ook wat info posten?
Ontopic:
Ik verwacht zelf qua GFX superveel van deze game, ook de AI (Artificial Intelligence) is ver boven het gemiddelde. Het geluid zou ook heel goed zijn.
Het wapenarsenaal
Zo heb de goeie ouwe Crowbar
Of het Pistool
Of de gouweouwe RPG
Maar nu zijn er ook nieuwe; onder andere de manipulator
Met dit wapen kun je de meeste objecten in Half-Life 2 (Dooie Mensen of Aliens!!! ) verplaatsen, ook tafels, koelkasten en dergelijke kun je gebruiken om bv. deuren te barricaderen. Ook heeft dit geweer een speciale optie om sommige voorwerpen (lees: Kleine voorwerpen) vast te houden en af te schieten!
Machine gun (Mp5 of Mp7????)
M-29 OICW (Objective Individual Combat Weapon)
Shotgun
Alien Spore Globe
Met dit wapen kan je de Ant Lions commanderen. Je gooit ze gewoon naar de vijand en voilà! Sliced Combine!
Gauss Rifle
Nu gemonteerd op een jeep, maar grote kans dat je er gewoon 1tje bij je zal kunnen dragen!
Grenade Launcher
Net zoals de RPG alleen dan zonder aandrijving!!
Fragmentatie Granaat
In Half-Life 2 zal je tenminste over 1 type granaat kunnen beschikken!
En de aliens
De zombie van Half-Life 1
Mooier maar dodelijker....
Strider
Een nieuw, gigantisch beest, met drie, stokachtige poten om mensen te doorboren. Dit beest heeft onder in het midden een soort plasma dimensie wapen ding. Indrukwekkend om te zien...
Combine Soldiers
Deze soldaten (mensen??? ) hebben maar 1 hobby: Jou vermoorden.
Combine Assassins
Net zoals in deel één heb je weer te maken met snellere, betere elite soldaten; De Combine Assassin
Ant Lion
Dodelijk voor de vijand in combinatie met de spore globe!
Antlion Guard
Deze vrienden zijn een sterkere en (helaas voor jou) slimmere versie van de gewone ant lion, dus spore globes werken niet bij deze beestjes!
Headcrabs
Jaaaaaa, daar zijn ze weer! Die rottige kleine beesten die je juist aanvallen wanneer je het niet verwacht! Ze zien er wel beter uit!
Alien Gunship
Een soort van hovercrafts met machine geweren erop gemonteerd.
Vrienden (allies)
Gordon Freeman
Onze goede ouwe vriend!
G-man
De irritante, ook wel "invincible" man in het blauwe pakje, ook wel G-man genoemd:
Alyx en Eli Vance
Vader en Dochter. Nieuw in Deel 2
Zoals je misschien in sommige filmpjes hebt gezien proberen de makers van dit spel de gameplay zo soepel en subtiel mogenlijk te maken. We wachten met smart af!
Binnenkort meer info!!!!!!
/edit Plaatjes doen het!!!!!
/edit 2 Meer info gepost!
/edit 3 Meer info gepost, lay-out netter gemaakt.
/edit 4 Release Datum bijgevoegd!
Laatst bewerkt: 8 jan 2004