[Half life/Counterstrike] (map)editing

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Goldfish, 27 jul 2003.

1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen,

ik wil een map maken maar ik heb geen flauw idee hoe. ik zie zelfs de gvd map editor niet.

of moet je die downloaden? en weet iemand een nederlandse tutorial?

sorry ik ben kutn00b met dit soort dingen

2. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ergens een site gezien waar heel mooi wordt uitgelegd hoe je daar aan begint en hoe je zo'n map maakt en met welk program en al maar die site heb ik uit m'n favo's verwijderd omdat ik daar de tijd noch zin voor heb...

Je moet anderse es in google zoeken...

3. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    het was die site die ik bedoelde

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    dankjoe

5. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    He tof ik heb wel duizende keren geprobeerd om een map te maken en het wil maar nooit lukken. Maar misschien dat het met deze nerderlandse site iets makkelijker gaat nu. :D

6. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt het programmatje worldcraft nodig. als je dat niet hebt moet je die dl.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben er jaren terug 'flink' mee bezig geweest. Worldblabla zoals dat programma heet is redelijk makkelijk - Ik wil nog altijd iets dergelijks gaan maken, maar niet in HalfLife 1. Liefst dus voor HalfLife 2 (moet binnenkort maar evn gaan lezen wat daar allemaal al over bekend is) of Unreal (Nouja, Raven Shield) maar die nieuwere generaties zijn altijd moeilijker/ingewikkelder - SOwieso omdat het bij HalfLife 1 relatief makkeljik was...

8. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of halflife 2 moeilijker wordt. je hebt wel meer mogelijkheden natuurlijk. Geluukig krijg ik over paar weken nieuwe pc :p zodat ik halflife 2 op zijn mooist zou draaien ( hoop ik). zou wel relax zijn.

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    de map/mod editor voor half life2 komt al uit voordat half life2 in de winkels ligt :)

kan je alvast beginnen.

lijkt me wel vaag, op de releasedag al mods en maps kunnen downloaden die gemaakt zijn door spelers8)

10. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dan hebben de map/modmakers wel het probleem dat ze niet kunnen testen of het goed is wat ze gemaakt hebben.

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel kut ja

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    De SDK wordt eerder uitgebracht om de modders alvast bekend te maken met de ontwikkel-omgeving, dus op de releasedag zul je niet echt volledige levels kunnen downloaden ofzo.

Deel Deze Pagina