Half-Life2 Team fortress2 etc. Wordt dit nog online gespeeld?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RizlaPlus, 2 apr 2010.

1. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Hai mensen!_0/

Ik wil graag Half-Life 2 Orange box kopen maar het bestaat inmiddels al een tijdje...wordt het nog wel online gespeeld en dan bij name vooral team fortress 2? Dit spel vond ik vroeger op de pc zo leuk en verslavend. Ik heb het vermoeden dat het nog wel gespeeld wordt maar met alle nieuwe shooters BC2...MW2......twijfel ik. Heb ik gelijk of niet ? Ik hoop van wel dan koop ik het direct!!!\o/

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Orange box is voor een tientje, halflife 2 (plus 2 chapters) en portal zijn dat al meer dan waard. Ik heb zelf TF2 nooit online gespeeld, dus zou het niet weten. Ik denk dat je beter af bent op de PC met dat spel.

3. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ranked speelt er geen hond die orange box. non ranked zijn wel paar hosts maar tis echt waardeloos. ook is de game hopeloos verouderd, vol glitches en niet up to date patched zoals in steam.
    net even gekeken en had 5 games waarvan 3 super laggy en andere zat vol lamo's die spawnkill glitch met spy gebruiken.

Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  4. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    the orange box is sowieso een must-own, half life 2 + ep 1 en 2 + portal zijn al meer dan het geld waard, dat je er team fortress 2 bij krijgt is alleen maar beter. ik heb al even niet meer gespeeld maar volgens mij als je op de goeie tijden speelt zijn er nog best wat potjes te vinden.

gewoon kopen dus! :)

5. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    tijd geleden nog wat online gespeeld en vond toen nog wel wat potjes. Niet schokkend veel ofzo maar toch.

6. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm de singleplayer vind ik niet echt interessant denk ik, maar online wel...zo te horen is met wat geluk nog wel online speelbaar en anders vind ik maby ook wel wat xbox live people die nog paar keer een potje willen doen? (HINT!!!) :)

Ik ga hem misschien wel halen...thnx voor de antwoorden!!!

7. spacebuster

spacebuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem alleen voor de multiplayer niet kopen.Heb hem nog nooit echt lekker kunnen spelen.Voor de singleplayer is het zeker een aanrader.Als je een leuke multiplayer zoekt voor een betaalbare prijs is battlefield bad company 1 een aanrader met een team gebied veroveren of verdedigen met gebruik van voertuigen en wapens.Of cod4 als je houd van intense actie in kleine steegjes

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vandaag sinds lange tijd weer TF2 gespeeld met wat andere Nederlanders en het verbaasde me hoe snel de game vol zat. In no-time zaten we al met zijn zestienen, alleen is het wel jammer dat de complete tegenpartij elke keer quit zodra ze ook maar 1 ronde verliezen. Ook leuk dat je dan continu wordt overgezet naar het andere team en zonder team-balance spelen is ook geen doen want dan krijg je weer partijen van 10 man tegen 2.

Deel Deze Pagina