zie hieronder de link http://www.gamer.nl/nieuws/24046 Halflife 2 is gold verklaard door Vivendi en zal naar hun zeggen op 16 november wereldwijd in de winkels liggen.
Maar dan spelen we toch met ze allen Halo 2? Maar dit was dacht ik gister ook al bekend op gamespot.com...
WOOOOOOOOw dat is goed nieuws! Ik dacht dat hij pas volgend jaar kwam. Dit spel wordt waarschijnlijk even goed als Halo 2!!
Als Valve het spel nu nog terug roept kost dat Valve ongelofelijk veel geld. Het spel is nu helemaal af en goed verklaard door Vivendi. Dus waarom zou hij niet uitgebracht worden. Bij de voorgaande zogenaamde gold statussen heeft Zowel Vivendi nog Valve het niet bevestigd. Nu bevestigd de uitgever het dus je kunt er dus op wachten dat hij binnenkort in de winkels ligt. Halo 2?? was da Ga em zowieso ook spelen. Maar Halflife 2 was toch wel een titel waar ik en vele anderen enorm naar hebben uitgekeken. En aangezien er meer mensen op dit forum zijn die niet alleen een xbox hebben leek het me een interessant nieuwtje om te posten.
Hij komt toch ook uit op de Xbox, kijk maar naar die link van gamer.nl....Daar staat vermeldt dat ie ook op de Xbox uitkomt
heb het al aangeschaft via steam zelf...ben al volop aan de nieuwe CS bezig, nou nog wachten tot ik HL2 kan spelen
Same here Counterstrike Source bevalt me uitermate goed, heerlijk die physics. Wacht met spanning af tot de 16de *)
Zal de Xbox versie nu tegelijkertijd verschijnen, of pas later? Hier kan ik nergens informatie over vinden namelijk. /edit: Dit was / is bij Doom 3 namelijk het geval.
gelukkig trekt mijn pc niet veel meer dan Red Alert en Ski Resort Tycoon, dus hoef ik in november niet te kiezen...
as Half Life op xbox voor kerst uitkomt zal ik em aan me pa vrage. die betaald dat wel als een directie lid van de achmea hypotheekbank
Half life 2 eindelijk na al die tegenslagen: hackers, source leaks, plot leaks enz. Alleen jammer dat ze geen multiplayer hebben gemaakt