Halo 3 Bestaat NIET!?! March 16, 2006 - In their newest issue, Game Informer wrote up a speculation article on Halo 3. According to an anonymous, unnamed source, Halo 3 won't be called Halo 3. Instead, the title will be called Forerunner. Again, this could be total trash. When contacted for a comment, Microsoft unloaded the standard, "Microsoft doesn't comment on rumors or speculation." Bron:www.ign.com ze zeggen dat het waarschijnlijk onder een andere naam uit komt. wat vinden jullie hiervan ?
Uhm je vraag in de Halo3 toppic maar stellen en hier een slotje op doen ? Maar goed er gingen idd de geruchten dat de game Forerunner zou heten: bron: www.ownage.nl
Lijkt me geen goed plan van Microsoft om Halo een andere naam te geven.Maar ik denk dat dit de EERSTE STUNT IS om Halo te promoten zodat gamers en de pers volop aandacht gaan besteden aan deze titel,wat meestal te goede komt van de launch van de game.Eigenlijk zou ik willen zeggen tegen Bungie: Maak er nu een echte TOP Titel van met een super verhaallijn en verrassende Multiplayer,en niet net als bij Halo 2 aandacht besteden aan 1 kant van een spel,en dat was duidelijk de Multiplayer.
Klinkt allemaal mooi, maar er zijn zoveel geruchten over Halo3 de wereld in geholpen...dat ik er geen één meer geloof. Eerst zien, dan geloven. En dan moet het dus van Bungie zelf komen.
dat zou dus echt bagger zijn want halo is echt een hekenbaare naam. dan denk ik toch dat minder mensen em zullen kopen vooral de gene die zich niet met dit soort dingen bezig houden maar wel is opletten of er een neiuwe halo uitkomt zouden ze alleen op die mensen al een hoop verlies lopen. die weten simpelweg neit dat dat spel een vervolg op halo 2 is . lijkt mij
oeps sorri mensen maar ik vind het ook raar op ander site's lees je weer iest anders slaat gwn nergens op het spel is nog nie eens uit en iedereen is er al heeel erg benieuwd naar
Uhm dat is vaker zo met threads he, iemand opent een thread en eenmaal wanneer er steeds meer mensen komen wordt de discussie interessanter maar dat neemt niet weg dat deze thread gewoon overbodig is hoor
haha oke hoor no hard feelings maar je hebt gelijk deze spel word zeker wete een waanzinnige hype*) (zelf krijg ik binnenkort me 360)
Volgens mij kan dit ook gewoon in het Halo 3 topic. Maargoed. Ik zou het jammer vinden als ze de titel zouden veranderen. Het staat tenslotte wel op IGN wat wel heel betrouwbaar is. Ik wacht op een officieel bericht en hoop dat ze er een top game van gaan maken. Ik verwacht ook niks anders
http://news.teamxbox.com/xbox/10483/Next-Halo-Game-not-Halo-3/ http://www.joystiq.com/2006/03/16/halo-3-no-more-meet-forerunner/