hallo weet iemand info over ninja gaiden black xbox original

Discussie in 'Algemeen' gestart door sasuke_uchiha, 4 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasuke_uchiha

sasuke_uchiha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden black op xbox originals op de xbox marketplace maar ik wil weten of dat wel online speelt dus dat ik met me frienden wel kan praaten ik had vandaag 2100 punten gehaald regende buiten ik tog efe naar de winkel ik blij trug koomen was bedoelt voor eigelijk oblevion sivering eisels maar die smart asses hadden 2400 van gemaakt ik nu baalen maar ik wouw aleen weten of ik online kan want als ik ninja gaiden black de cd versie er in doe komt er een fout code dat is supperlelijk ;) bedankt

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Met xbox originals kan je net als met bc games niet met iemand praten als je aan het gamen bent

3. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Interpunctie is blijkbaar teveel gevraagd. Ik ben blij dat Fardo er iets van kan maken, want ik begrijp echt niet wat je nou precies wil/vraagt/meldt.

4. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Man, doe eens wat aan je spelling en interpunctie, is nu echt het zo moeilijk om je post eerst even door Word (o.i.d) te halen?

/Edit, net te laat ;).

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Deze vraag had je even goed kunnen stellen in het Xbox Originals topic. Bovendien heb je al het antwoord op je vraag dus kan hier wel een slotje op. Heb je verdere vragen over de xbox originals, dan kan je deze stellen in het topic dat ik zojuist heb gegeven ;).

Gelieve ook de volgende keer wat meer aandacht aan je spelling en interpunctie te besteden.

Slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina