halloween snoep verzamelen verkleed enz. ik en mijn vriend gingen voor de gein daarnet langs de deuren. En we hebben echt f*cking veel snoep gekregen. hele repen snickers bountys en mars. een hele buis met pringles een hele zak met campinos en nog een hele doos vol met merci. we hadden gewoon een halfe tas vol met snoep. Heeft iemand anders dit ook gedaan
Ja net al drie keer de deur open kunnen doen voor zo'n stel koters, heb ze maar wat volgranen ontbijtcrackers en twee pakjes Sultana's gegeven, meer had ik niet en het is nog gezond ook .
Grappig, had eigenlijk niemand hierover verwacht. Een paar jaar geleden hebben wij het met een soort feest gevierd, met wat activiteiten, snoep en een 'enge' film. Was best wel leuk moet ik zeggen, jammer dat het bij die ene keer is gebleven.
Halloween...Waarom zouden we eraan mee gaan doen? Is geen traditioneel feest o.i.d. en heb er echt niet veel mee. Ik dacht bijna dat ze een Halloween feest op school gingen houden met van die bordeel-lichten in de 'eetzaal' maar bleek maar een stom personeelsfeest te zijn. Iig: Halloween lijkt me gewoon niks Geef me dan maar carnaval
word dat in nl gevierd dan??? ik merk er anders nix van... anders was ik heus wel langs een paar deuren geweest kdacht dat nl dit alleen met sint maarten deed...
Ik heb het vroeger wel een paar keer gedaan toen ik in Canada woonde. Als "Freddy Gruger" of als "Jason the terrible" Het was echt een gekkenhuis altijd . Iedereen had ze hele huis versierd en liepen met kettingzagen door de tuin om je te laten schikken. Hele straat vol met freaks. 3 keer naar huis om je tassen met snoep te droppen. Het gaat daar echt met bakken de deur uit. Komen ze hier aan met zo'n lullig mandarijntje
Voor dit soort feesten zou ik echt in Amerika willen wonen. Het is daar echt een hele happening en feesten worden daar zoiezo 10x uitgebreider als in Europa gevierd. Neem kerstmis... dat zou ik ook echt wel eens in Amerika willen vieren. Lijkt me fantastisch. Wie weet ga ik wel emigreren. Hier is in ieder geval niemand langsgekomen voor Halloween. Ik heb onderuit gezakt gekeken naar die spinnenfilm op Veronica. Precies tijdens het spannendste moment uit de film, dat die generaal daar ergens vrij rondloopt, gaat m'n mobiel af. Oef...
Lol Dat is nog eens een idee; volgende keer geef ik ze wel een wortel of krop sla mee. Dit jaar was het eerste jaar dat ik die amerikaanse trick-or-threat gekte bij ons heb opgemerkt. Ik dacht dat haloween in Europa enkel nog maar een vruchteloze poging was van de winkeliers om weer eens een extra 'feest' (lees commercieel goede) -dag te hebben, maar blijkbaar zijn er toch die eraan meedoen. Hopelijk heb ik niet teveel last van 'threads' volgend jaar als ik met mijn 'gezonde' groenten de deur open.
Ik had met stel vrienden en vriendinnen paar slashermovies gehuurs en die gekeken, daarna waren we nog even langs de deuren geweest, echt heeeel veel opgehaald. Omdat niemand er op voorberied was gaven ze hele zakken doritos, M&Ms, candybars, popcorn enz. Echt ziek!
Dat dacht ik ook direct toen ik dit topic las, ik zou (serieus) graag willen emigreren. Deze kerst krijgen we een Amerikaan in huis, dus vraag me af wat hij van ons armoedige feestje gaat vinden.
Is die amerikaan er ook tijdens oud en nieuw? Zo ja, dan gaat hij het totaal geen armoedig feestje vinden. De manier waarop wij vuurwerk afschieten is voor hun ongekend. Mijn halve amerikaanse familie waren vorig jaar over en zij sloegen stijl achterover van ons oud en nieuw
idd... nl hoort tot 1 van de weinige landen waar de consument massaal uitgeeft aan vuurwerk voor oud en nieuw... in amerika en in engeland worden er meestal proffesionele vuurwerkshows gehouden...
Mwa, daar heb je ook weer gelijk in. Alleen is het budget niet zo hoog als de jaren hiervoor, maar het zal wel leuk worden.
Je moet ze/hij/zij sowieso meenemen naar een oud/nieuw-feest en doorgaan tot minimaal 5 uur in de ochtend. Dan weten ze echt niet wat ze meemaken. Oud en nieuw vieren ze in de States meestal in een grote hal. Dat begint om 19.00 uur s'avonds. Om 24.00 uur wordt er gefeliciteerd en om 01.00 gaat iedereen alweer naar huis.
Daarom zeg ii ook alijd tegen die amerikaanse familie van mij: jullie hebben de grootste bruggen, de grootste Mcburgers, de grootste auto's, maar wij in nederland hebben wel mooi de dikste feesten (stappen in Amerika is bout!!!)