Halo 1 extra moeilijkheidsgraad ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door GForce, 10 aug 2004.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb samen met een vriend HALO op alle moeilijkheids graden uitgespeeld (iig staan er bij elk level 3 schildjes ik denk niet dat we op easy gespeeld hebben). Als we nu op Legendary spelen verschijnen en veel meer vijanden en ook verschijnen er vijanden op plaatsen waar die normaal niet zijn. Ook hebben we het idee dat de vijanden ook allemaal iets sterker zijn in de trant van dat ze veel meer kogels kunnen verdragen. Heeft iemand dit ook wel eens gemerkt, want ik kan me niet voorstellen dat ik het me allemaal verbeeld want we hebben HALO wel 100x op Legendary uitgespeeld dus we weten precies waar vijanden zitten en waar niet.

2. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ik denk dat je dement wordt 8)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk het niet. IK heb het spel solo ook al cker 15 keer op Legendary uitgespeeld (alle levels). Ik weet dus wel dat er iets veranderd is.

4. FabianNL

FabianNL Guest

geniet er maar van dan ;) maar heb er nog nooit van gehoord maar misschien krijg je het na een x aantal uren spelen of na een x aantal keren het spel op lengendary uitspelen, maar dit is iig de eerste keer dat ik er van hoor

5. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb halo al zovaak met mijn stiefbroertje uitgespeeld maar er is bij mij echt nooit iets verandert hoor :cool: (raar verhaal) :{

6. harpijn

harpijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt mij ook niet bekend voor, heb hem ook al op legendarisch uitgespeeld, maar wat ik wel weet dat de vijanden nooit altijd op de zelfde plaats staan

7. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien heb je het gedroomt. [​IMG]

8. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cd kapot? :D

9. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ik denk dat het spel gewoon een hele goede A.I heeft...

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien moet je leren spellen.

Jah ik weet dat niet alle vijanden op de zelfde plaats staan en dat niet altijd de elite rood is op een bepaalde plek maar hij kan ook blauw zijn. Mar het is wel vreemd dat op een plek waar normaal 2 elites komen er nu ineens 4 zijn en dat zelfde geld voor de grunts waar er eerst 4 waren zijn er nu 8. Ik heb net nog even gespeeld en ik kom bijna overal gewoon 2x zo veel tegenstanders tegen. En dat is niet iets wat ik zomaar droom.....

11. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Dan kun je dus wel stellen dat het er meer worden. Ik zal het morgen ook ff bekijken. Maar de vraag is dan waarneer worden het er meer? Na 1x uitspelen, 2 x, 5 x?

12. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk als je het spel op legandarisch zet en je gaat spelen dat de vijanden idd meer kunnen hebben, en dat er meerdere zijn.
    Hoogste moeilijkheidsgraad dan ook meer vijanden die sterker zijn.

13. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    maaar hij bedoelt nadat ie legendary uit gespeeld had. Dat ze daarna nog een verdubbeld werden...

14. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij blijven ze op legendery gewoon op de zelfde plaats zitten als bij easy hoor.. alleen het zijn er awt meer en ze zijn sterker en gaan minder snel dood

15. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Email sturen naar Bungie?
    Als dit echt zo is, zou dit toch al eerder bekend moeten zijn gemaakt?
    Het kan natuurijk zijn maar ik heb zo mijn twijfels...

16. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Dat is alleen als je je 2 dagen niet doucht, vervolgens de hond verwaarloost en dan Halo op legendary uitspeelt met deze volgorde van levels: 4, 6, 1, 7, 3, 9, 2, 10, 5, 8....daarna geef je de planten water en ik verzeker je...Halo wordt 1337gendary!

17. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Je vergeet nog dat je ook 15 biertjes achterover moet slaan.

18. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Geloof me, het LIJKT alleen maar zo. Het is een vaag spel; Halo (level) vind ik nog steeds moeilijker dan The Maw, The Library en Keyes bij elkaar (legendary).

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij loop je ook gewoon te dromen, of maybe iets te veel gedronken dat je alles dubbel zag... ;) ;) ;)
    @aggie: Zo, ik heb juist altijd pest veel moiete met Keyes op Legendary, 1 na moeilijkste level op legendary vind ik, op de Truth and Reconciliation na dan he

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die ook nog een normale reactie kan geven ? Ik heb vandaag nog een paar urr gespeeld en ik weet nu 100% cker dat er meer vijanden zijn gekomen. Ik kan zowat iedere vijand in het spel wel dromen en ik kan je zelf vertellen welk geweer hij bij heeft dus het valt echt wel op als er bijna overal meer vijanden zijn.

Deel Deze Pagina