HALO 2.5 launchtitel voor xbox 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boxxanna, 18 dec 2004.

  1. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Er gaan geruchten dat een launchtitel voor de xbox 2, halo 2.5 zal worden. Een amerikaans xbm blad denkt dit. Persoonlijk vind ik dit wel een goede zet van bungie. Alle voertuigen en wapens die ze in halo 2.5 hebben weggelaten kunnen ze nu toch in de game stoppen. Tel daarbij mooiere graphics op (en ik hoop een beter singleplayer) en je hebt op de xbox 2 (naast perfect dark zero) een goede FPS. :+
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  2. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik meer beetje uitmelkerij. Zulke dingen kan je ook in content download noemen. En de naam Halo 2.5 betekent toch wel een beetje dat ze met Halo 2 een incompleet product hebben afgeleverd. Betaal je 60 euro voor een halve game als 't ware?
     
  3. malak622

    malak622 Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet net of je het weet maar het blijkt dat ze al een jaar met halo 3 bezig zijn.
    ik zoek wel effe naar een link.
    gevonden

    http://www.gamer.nl/nieuws/24614

    daar staat dat ze al 1 jaar bezig zijn.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2004
  4. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    .... single player hoeft niet beter voor mij. En de mp kan niet beter. Meer voertuigen/lvls/wapens is uiteraard wel welkom.
     
  5. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mij heel erg verheugd op die quats die in halo 2 zouden komen. Je kunt het eigenlijk ook op download content zetten ja. Daar heb je wel gelijk in. Maar halo 2 was voor mij alles behalve incompleet, behalve die extra voertuigen. Zolang het niet hoger dan de 30 euro wordt haal ik deze binnen. Maar wat zouden jullie er in willen hebben?

    Ps: thanx malak, ik wist dat namelijk niet.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2004
  6. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die voertuigen moeten wel in de spelbalans passen, vandaar dat ze die quad er ook uit hebben moeten halen.
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat artikel is dan ook al 1 jaar oud en concept voor volgende versies van en spel beginnen ze meestal al tegelijk met de ontwikkeling van het voorgaande deel, dat komt omdat niet alles gebruikt wordt. Dat nemen ze dan over voor volgende deel...zegt dus bijna niks, behalve dat Halo 3 komt en dat snapt iedereen, is logica. De vraag is wanneer en hoe mooi en leuk hij is.

    Effe voor de duidelijkheid lijkt me sterk dat ze dat doen, net als toen dat Halo 1.5 gerucht, is allemaal onzin die mensen verzinnen in forum en die anderen voor echt aannemen opeens.
     
  8. jeroen_newhome

    jeroen_newhome jeroen

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is waarschijnlijk niet waar het is een voorspelling van een amerikaans xbox-blad (OXM) die zijden ook dat er eeen halo 1.5 uitkwam en die is ook nooid gekomen. alleen als halo 2 mischien een keer op pc kan het een betere versie zijn zet zoals gta toen hij later op xbox kwam.
     
  9. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het op een link gelezen op google, en in het xbm. Of ze gelijk hebben is de andere vraag. Maar ik denk toch niet dat halo 2.5 zou kunnen concureren met perfect dark.
     
  10. malak622

    malak622 Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    dit artiekel is net 4 dagen out hoor Gepost door Joran Polak - dinsdag 14 december 2004 - Bron: Microsoft
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk idd niet dat ze Halo 2.5 zullen uitbrengen. Misschien wel als een DC, maar een nieuwe game denk ik niet.
    Als er een 2.5 komt denk ik eerder een soort uitbreiding, zoals bij Rainbow Six 3-->Black Arrow.
     
  12. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie HAlo 3 niet als Launch titiel opduiken op de Xbox 2.
    Het zo goed als zeker dat Perfect Dark Zero DE FPS voor de nieuwe console moet gaan worden.
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Sjonge, heb je het bericht uberhaupt wel gelezen?
    Ik citeer:
     
  14. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet wel kijken van wanneer het artikel is, niet wanneer het nieuws gepost is ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2004
  15. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    BELACHELIJK!!!!!!!!!!!! Halo 2,5 pas voor xbox 2 echt te dom i kwikl nie textra xbox 2 kopen om te weten hoe he tafloop dan kan microsoft toch dood vallen me tzijn troep!!!i kkan me daar zo pis over maken
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik geloof er echt geen woord van. Er is geen enkele reden waarom we zouden kunnen aannemen dat zoiets zou komen.
    Halo 2,5.... zeker weer verzonnen door mensen die Halo 2 een te grote teleurstelling vonden.
     
  17. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, ik zie Bungie nog niet aankomen met een 2.5
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    halo 3 word launchtitel van xbox 2
     
  19. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het want halo 1.5 was ook leuk....
    ik denk dat et onzin is, net zoals dat halo 1.5 gebeuren, en dat er alleen een halo 3 komt. En het staat mij bij dat bungie eerst een ander project wou doen ipv halo. dus ik denk ook niet dat et een launchtitel wordt, want daar hebben ze dan te weinig tijd voor lijkt me
     
  20. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja jongens, maar het zijn maar geruchten he. Maar zolang de game niet boven de 30 euro wordt, hoor je mij niet klagen.
     

Deel Deze Pagina