Ik kwam in eens in een game en hoorde dat deze al een hele week bezig was. De party leader al al die tijd al zijn live dag en nacht aan staan en zelfs al moest hij naar zijn werk hij de game bleef maar door gaan. Ben jij ook in deze game gekomen? vertel dan je evaring. Hier onder wat screenshots: Screenshot 1 Screenshot 2
Die vent in nie helemaal 100% bij zijn hoofd !! Wel strakke actie, wil hij record vestigen ofzow !! Ik hoop alleen één ding voor hem , dat hij namelijk wel die gratis nieuwe voedingskabel heeft besteld ! Anders behoort hij dadelijk tot de groep van 1 op de 10.000 mensen waarbij de xbox niet meer heel blijft !! _0/
Ja ik heb net ook ff in die game gezeten is wel sick ja we moeten eigenlijk met zijn allen die game joinen en dan iedereen geel gaan en dan stopt de game muahahahha
HAHA zupervet, wel chil idee omdat te doen, maarja, je moet ook wel tijd hebben. ik zie het al helemaal voor me, gewoon iedereen inviten en die ook laten inviten, en dan maar doorspelen, is er weer plaats weer iemand nieuw. greetz wooly
woooow 2300 kills ofzo. Dat is echt ziek, prachtig dit. En 7 dagen doorgaan zonder dat de connectie verbreekt ofzo. xbox live
doe daar nog maar een nulletje bij .. lijkt me idd wel strak om daar ff een hele zondag aan mee te doen.. dik 1000 kills
Wel stoer maar waarom zijn de mensen met de absolute topscore's gestopt bij het stoppen van de game??
Ze zorgen dat de party altijd blijft bestaan. Zo kunnen ze af en toe pauzes nemen. Hun kills gana dan wel verloren, maar boeio, het gaat om het totaal aantal kills. Ik heb gisteren 2 x 30 minuten mee gedaan, erg vet hoor. Het is echter wel no shields, en headshots etc. tellen dubbel.