Halo 2 al uitgespeelt

Discussie in 'Algemeen' gestart door Afroman, 15 nov 2004.

  1. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    É mensen heb gisteren nacht Halo 2 uitgespeelt.Ik reken er op zo aan het eind te zien dat er ook nog een Halo 3 uitkomt.
     
  2. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet uitgespeeld, ben nou bij waar ik met de scorpion over de brug moet, heb nog niet veel gespeeld want ik heb live en dat is zoo gaaf!! Verder vind ik halo2 tot nu toe de singleplayer beter dan die van 1, gewoon die steden enz, het lijkt weer meer realistischer (niet goed gespeld volgens mij) Ik zie nu waar ik levels kan kiezen dat ik er al 5 kan doen, hoeveel zijn er?????

    greetz wooly
     
  3. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn intotaal 15 lvls maar wel vette lvls.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    hoeveel uur heb je er over gedaan en op welke moeilijkheidsgraad?
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben begonne met legendary 3 levels gdaan en toe heroic 3 levels gedaan toen normal 8 levels gdaan en toen wou ik ut einde wete dus heb ik um op easy gezet, en inderdaad het einde is wel heel open het kan bijna niet dat er geen vervolg op komt!
     
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Moved ---->

    We hebben voor Halo 2 speciaal een fantastisch wisselforum gemaakt dus daar hoort dit thuis :)
     
  7. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vin ut einde echt bagger
    als er geen nieuwe halo komt voor de xbox 2 of vervolg missies die te downloaden zijn
    word ik boos :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
     
  8. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel co-op gedaan. Zijn samen aardig ver gekomen. Ik maak het vandaag waarschijnlijk af maar live is zoooo verslavend.
     
  9. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand of na level 10 er nog een level komt op aarde?
     
  10. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope geen levels meer op aarde daarna! Ik vind het einde trouwens zwaar sux0r!!
     
  11. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik dan wel minder had het level uit het filmpje van de E3 er wel in verw8 :'-(
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    De eerste 6 levels had ik met een uurtje wel doorlopen, daarna worden de levels wat langer. Met een paar avonden heb je het spel dan ook uitgespeeld (op easy). Kan ik me nu volop concentreren op MP :)
     
  13. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn maar 13 levels. Uit dat lijstje kan je 15 dingen kiezen ja maar de eerste is een filmpje en de tweede is een training.
     
  14. williepotgrond

    williepotgrond Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb halo 2 ook uitgespeeld en het einde valt enorm tege. een zeer plots einde dat op niets slaagt en dat idd leidt tot halo 3. bungie heeft gelogen, ze zeiden dat de gevechten zich op aarde gingen plaatsvinden. ja, mijn klote ja, 1 zielig leveltje op de aarde, da ist. ik had me zitten verheugen naar honderde meters hoge flats etc... Over de multiplayer is uiteraard niks te klagen.
     
  15. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar had ik ook meer van verw8 dat je op aarde zou komen.
     
  16. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik dus ook, niet dat ik daarom spel slecht vind maar valt toch wel klein beetje tegen!
    Heb je nou eenmaal met die zwaar overhypte games net als met Fable vind ik, als niemand het er van tevoren over zou hebben gehad had je dit allemaal niet gehad, maarja......
    Nu maar aan Live gedeelte beginnen!
     
  17. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, he, op paar levels na zit je buitenaards,

    vond 1e level gaaf (gevechten on overzichtelijk) daarn a is er groter halo gevoel, maar vond stad zo tof joh
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb die ene Level die op E3 2003 Kwam een Filmpje die level heb ik nog niet gezien mja ik heb hem wel gezien dat was de 2e level maar ik had er wel meer van verwacht die map ik vond toch die ene van E3 beter dan nu
     
  19. deathbringer

    deathbringer Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat level op aarde is zoo gruwelijk, co-op scheuren door de tunnels, toen had ik echt zin om verder te spelen maar hoe verder ik kom hoe minder 't wordt. Valt me best wel tegen die vage levels op de haloring.
    gelukkig is er nog het xboxlive gedeelte 8)
     
  20. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    ik snap gvd ook niet waarom die er niet in zat :mad:

    voor de rest, ik hou wel van het einde dat eraan zit, ik wacht al op Halo 3 _O_
     

Deel Deze Pagina