die gast die al superveel heeft gewonnen met zowat alle xbox games geloof Tuur of iets dergelijks dat hij heet.
Onlangs waren de Nederlandse kampioenschappen Halo 2. Check dit maar: http://forum.xbw.ncode.nl/showthread.php?t=70444
Um en daarmee plaatste je jezelf door gewoon veel te spelen. Ik denk toch bbe hannes, de soulsleepers de bekende loc dude`s en ik geloof dat king tuur ook nederlands is.
Ik speel vaak met de soulsleepers en ja ze zijn wel goed. Eentje is er maar echt goed en dat vind ik de 'gewone' sousleeper ook wel soulsleeper x. Voor de rest weet iedereen het wel denk ik, beetje een open deur intrappen dit.
Ja want der zullen vast ook nog zat mensen zijn die geen CC hebben en het moeten doen met XBC of helemaal nix. Zelf ben ik ook geen topper, in de goeie ouwe tijd van xbc (toen ze nog niet veel gemodde boxen hadden) speelde ik altijd tegen DonScorpion en Slayer15. En die versloegen mij altijd makkelijk, terwijl ik met lan-Party altijd 1ste of 2de sta.
De personen die helemaal niks hebben zullen wel niet echt goed zijn. Online leer je toch best veel van andere spelers.
Hmm daar heb je wel gelijk in. Maar je hoeft niet altijd online tegaan. lan-Party kunnen vaak ook helpen 1500 post
Als je nou gewoon naar de uitslagen van het halo 2 toernooi had gekeken dan hoefde je niet zo'n dom topic te openen
Ga gewoon online spelen dan kom je ze zo tegen. Als je niet online kunt schiet je er ook niets mee op om het te weten aangezien de namen je toch niks zullen zeggen. En inderdaad het is wel zo'n beetje wat er al eerder geroepen werd: King tuur, BBE hannes, seraph 1987, Brasma NL, Masterspy NL etc etc...
ik vind die spelers ook wel goed, de 1 wat meer dan de ander, maar dat doet et niet egt toe. Ik denk dat jullie hier ook een aantal goede spelers zijn vergeten. Ik bedoel de oude rewled clan was ook wel aardig met Plutoniumboy en denjaan, maar zo zijn er nog meer dan genoeg goede spelers (bv. op connect). Hierdoor is het een beetje onzinnig om hierover een topic te starten want al ga je gewoon online gamen kom je ze vanzelf een keer tegen en dan zie je vanzelf wie goed zijn.
Ik vind iemand een hele goede speler als hij op meerdere gebieden goed is, zoals blackdragon3. Hij heeft vrijwel overal hoge rankings en dat respecteer ik meer dan iemand die alleen op 30 staat met TS. Over de soulsleepers, bijna geeneen heeft matchmaking gedaan sinds de reset?