Ik heb dus een vraagje. Als je een soort besturing voor je mannetje wil kiezen want ik heb er namelijk eentje en als je naar boven wilt kijken moet je de analog-stick naar beneden drukken en wij hebben dus liever dat je die dan naar boven moet drukken. Maar moet je dan een nieuw mannetje maken? Of kan het ook anders?
Je kan gewoon bij settings --> Player profiles ergens de looking pitch niet op Inverted maar op Normal zetten.
Inderdaad lastig ja, de één vindt de éne het fijnste de ander de andere Zo loop ik vaak te klungelen met de settings als een vriend van mij is langs geweest.
ik heb het zelf nooit gezien bij de options maar je kan ook bij single player de armory kiezen en als die gast zegt dat je naar het bovenste lampje moet kijken en je drukt omlaag word je controls meteen inverted. als je omhaag doet niet.
jah dat is het nou juist. Sommige van m'n vrienden vinden het lekkerder om de andere besturing te gebruiken. Dan doen we met ze zessen ofzo, dus moeten we af en toe van controller wisselen en krijg ik zo'n een met een k*tte besturing.
ik wissel self ook heel vaak.. Sommige gamez zijn alleen inverted en andere alleen default... Maar meestal speel ik toch halo2 default.. own ik iedereen