Deel 2 is pas over 12 maanden te krijgen Voor zover ons nu wordt verteld wordt Halo 2 heel wat beter ja.
hopelijk zijn de levels in halo2 wat minder eentonig en zijn de multiplayer opties wat uitgebreider. Ik zit dan vooral te denken aan het aantal multiplayer opties die in perfect dark aanwezig waren. Ook vind ik het aantal wapens beperkt. Nou moet je niet gaan denken dat ik halo niet leuk vond. In tegendeel zelfs .... ik vond het een fantastische game maar er waren genoeg punten voor verbetering
je hebt gelijk er moeten bots zijn in multiplayer en meer voertuigen + wapens zou fijn zijn. lvls moeten inderdaad wat uitgebreider zijn. maar voor de rest is halo 1 wel goed en vooral de co-op mode is keigoed.
levels minder eentonig, grotere mplevels met banshees (of iig vliegende voertuigen) dit hebben ze allemaal al zelf gezegd, ze willen m maken zoals ze deel 1 eigenlijk hadden willen maken dus dan lijkt t mij wel logisch dat ie beter wordt, moeilijk te zeggen omdat t nog wel ffkes duurt
Zijn er geen belangerijkere dingen om te posten? Anyway, van mij mocht de MP in Halo wel wat beter. Dus meer opties, bijvoorbeeld geen bots in Halo: Combat Evolved is een groot gebrek. Maar verder ga ik eigenlijk toch alleen voor de SP in Halo, ik kijk naar de nieuwe Warthogs uit in Halo 2!
iig Banshees in de MP levels en hopelijk blijft Blood Gulch er, en dan iets van Blood Gulch 2 met, zoals ik al zei, Banshees
Halo Zou deel 3 beter zijn dan 2? Zou deel 4 beter zijn dan 3? Ik denk dat de opvolgers slechter zijn, dat zou lollig zijn he (oftewel, wat een kneuzenvraag, zinloos, ja net als mijn antwoord ik weet het).
tuurlijk is het beter meer tanks meer levels meer multiplayere options BOTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (dacht ik dan)
vertrouw Bungie nou maar; zij willen het meest van iedereen op de wereld dat het goed en leuk wordt...
er moeten idd zker bots in maar ze moeten nog meer veranderen met multiplayer verschillende skins. meer buiten levels. in singleplayer minder flood of geen. ook dar meer buitenlevels. en dat je ook meer kan vliegen en rijden zoals met de banshee dat is coool.
HALO 2 ik weet nu al dat Halo 2 zijn voorganger ZEKER gaat evenaren. De graphics in 2 worden beter(zie de trailer voor in-game graphics), veel meer voertuigen, nieuwe wapens, nieuwe vijanden!!!!!!! ik kan bijna niet wachten, haaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet houdbaar?! Jij hebt hem dan zeker alleen op een lage niveau uitgespeeld. Een echte vent heeft alle 'medals' bij alle levels staan. Dus ook op legendary. Lijkt me niet dat je daar in een middag mee klaar bent. Echt saai zou ik Halo ook niet noemen, action all the way. Maar het lijkt mij een beetje voorbarig om nu al Halo 2 een stempel beter/slechter te geven. De beloftes zijn sterk. En als ik Bungie moet en wil geloven zullen ze er alles aan doen om van Halo 2 een waardige opvolger te maken. Persoonlijk verwacht ik een klassiekertje, maar in hoeverre Halo 2 net zo'n evolutie in gameplay teweeg kan brengen als deeltje 1 valt nog te bezien. Ik ben vooral benieuwd naar de vordering van het verhaal. Met de gameplay zat Halo al near perfect.
In 1 ding heb je gelijk ze hebben beloftes geddan dat ie beter zou worden, maar de komen niet altijd uit ( mgs2 anyone). Btw ik heb Halo op legendary uitgespeeld!
das mooi dat je het op legendary hebt uitgespeeld, maar dan heb je het spel pas voor 25% ECHT uitgespeeld. dus die houdbaarheid is flinke bull shit.!!