Ik kwam net op bungie.net ik zag ik un hun nieuws post dat ze de Bonus mutlieplayer van de dvd online hebben gezet en het ziet er master uit KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK
Nou als ze hele dvd gelijk onlinze zetten, is iedereen weer blij en kan MS hun kantoor met LE edities van Halo opvrolijken...
uh? dus ze gaan alles wat de LE editie bijzonder maakt strax/nu online zetten of iets? jaja, ik volg ze daar bij MS/Bungie echt niet meer dan..
Er is een speciaal topic voor halo 2 (singleplayer en feiten en geruchten - jaja, en @live)) en die vind je hier
leuk dan. effe offtopic zijn er hier abonees van de power unlimited die hem al in de brievenbus hebben gekregen? Ik heb em namelijk binnen met de review van halo 2 en heeft daar dus 93(goede score toch) gescoord en er staat nogal wat verassends in wat ik echt niet verwacht had. Maar ik ga dat niet verklappen lees dat maar zelf in de pu.
hmm je ziet wel een glimp van het hoofdmenu van het spel maar voor de rest is het eigenlijks een beet je oude koek ( niet erg maar toch) met een nieuwe verpakking
er zou toch ook content op staan (de bonus dvd) is dat echte content content of video content en intervieuws enzo?? en die content kan je anders toch wel downloaden...
Met video's. Maar dit kan bijna niet de bonus DVD movie zijn. Misschien is dit 1 filmpje van de zoveel filmpjes, maar 1 cd'tje met maar 1 klein, weinig onthullend filmpje erop doen heeft weinig zin.
Hehe, nu hopen dat ze al die filmpjes van de bonus disc online doen. Dan heb ik er nóg minder spijt van dat ik de LE niet heb besteld
Ik ga hem niet kijken. Anders is de verassing eraf als ik straks halo 2 uit zn LE doosje haal en die dvd even later in mn dvd lade van mn xbox leg.
Je bedoelt zo'n motor met 4 wielen? Ja die zag ik op vroege screens wel maar of ie er nog in zit dat kan ik niet zeker zeggen maar ik denk het wel.
nope, de ATV (zo heette die volgnes mij) is er hellaas uit gehaald, erg jammer want die zag er echt super vet uit vond ik zelf
Heel erg jammer vind ik dat. Ik keek er echt naar uit om op dat ding te rijden. In plaats daarvan krijg je weer nagenoeg dezelfde voertuigen.