Wat vinden jullie van de eventuele bots in halo 2. De makers zijn er nog niet over uit of ze het wel of niet doen. Mij lijkt het in ieder geval leuk. (zeker omdat ik geen live heb)
lijkt me niet echt veel aan, misschien leuk voor als je geen live hebt. Je kunt het vergelijken met Counter strike, kun je ook met bots spelen maar doe je ook nooit als je live hebt.
Alsjeblieft, laat Bungie geen tijd verspillen aan het eindeloos coderen van bots. Het resultaat is lang niet zo goed als een echte tegenstander, en het is even leuk, maar dat is het dan ook wel weer. Als er bots in het spel zitten dan moeten ze het absoluut onmogelijk maken om die in een Xbox Live server te stoppen, dat was zo frustrerend met UC. Je komt in een server en meer dan de helft zijn computer gestuurde tegenstanders. Daarvoor heb ik Live niet aangeschaft. Begrijp me niet verkeerd, in de singleplayer is de AI fantastisch. Maar in multiplayer moet je echte menselijke patronen nabootsen. Dat is volgens mij geen een developer nog gelukt, bovendien speel ik multiplayer om tegen mensenlijke tegenstanders te spelen (ook in multiplayer offline).
Het lijkt me vet om bots in de multiplayer te hebben dat maakt het allemaal wat spannender en meer drukker en je hoeft je niet telkens op elkaar te focussen. LAAT MAAR KOMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bots in Halo 2 hoeven niet van mij. Tegen mensen op live is toch veel leuker? Ik hoop eigenlijk dat er in de multiplayerstand een soort senario's staan. Bijv. Met zijn 4en een covenant basis infiltreren e.d. Maar nu ga ik een beetje offtopic
ik heb ook geen xbox live, maar ik heb wel counter strike, en daar vermaak ik mee heel veel mee. Dus ik hoop dat er in halo 2 een optie zit om het erin te doen
Halo 2 met bots is echt een meerwaarde, maar je moet ze natuurlijk wel uit kunnen zetten. Ik zou het raar vinden dat Bungie zal luisteren naar de Xbox LIVE gamers (10% van de Xbox bezitters). Halo is in the multiplayer met zijn 2en niets aan. Volgens mij kan Bungie het beste: -Helemaal geen bots op LIVE (dus net aan of uit kunnen zetten) -Wel voor Systemlink (anders is het met zijn 2en nog niets aan.) -Wel voor splitscreen. Bij systemlink en splitscreen moet je wel de bots aan en uit kunnen zetten. Zo is bijna iedereen gelukkig, alleen de mensen die geen bots op XBC willen hebben pech. Maar er zullen vast wel servers zijn zonder bots, want je kan ze aan en uitzetten.
ja vind ook dat bungie er bots in moet zetten dan heb je tenminste niet dat gezeik dat je met 3 geen ctf enz kan doen....
Diegene met de bot zit in het nadeel,2 menselijke spelers kunnen taken verdelen en alles bespreken etc.,Probeer dat maar is met een bot..
ze moeten het er echt niet instoppen alleen maar tijdverspilling. Ze moeten gewoon aan de singelplayer en live werken
Ghost Sniper snapt het. Bots zijn een leuke toevoeging, maar als het niet goed gedaan kan worden doe het dan helemaal niet. Bots zijn waardeloos, het duurt eeuwen om ze een beetje menselijk te laten overkomen en zelfs dan zijn ze saai. Voorbeeld is Unreal Championship, de bots waren uitstekend (tov andere spellen), maar was het leuk om langer dan een uur tegen hen te spelen?
Iiedereen die hier tegen bots is heeft LIVE. En dus moeten jullie ook eens aan de mensen zonder live denken die het ook leuk vinden om af en toe doel loos bij halo mensen neer te knallen zonder missies te doen. En met zijn 2e is wel leuk, maar met 2 bots erbij is het veel leuker. Dan is het veel drukken en zit je niet de hele tijd op elkaar te focusen. En dan zal je zeggen dat tegen echte mensen spelen tog veel leuker is. KLOPT. Maar dat kan nu eenmaal niet altijd als je maar 2 controlers hebt of vrienden die halo saai vinden.