1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Tot zover nog niet echt Cheaters tegengekomen natuurlijk wel een paar n00bs die een beetje Glitchden maar meer ook niet. :)
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Welke levels heb je dan want als ik 1 keer matchmaking speel zonder dat ik host ben speel ik meteen tegen cheaters............

    Voor iemand die cheaters in TS tegen komt kun je het beste wanneer je voor staat 3 spelers laten leaven en de 4e allen tegen de cheaters spelen. Zo hebben we laatst Niek NL en z'n n00b vriendjes geowned op Burial Mounds. Ik wist in m'n eentje zelfs nog de score uit te breiden. Niek NL je bent een n00b!!! Als de patch uit is kom ik je iedere dag ownen!!!
     
  3. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    K weet niet of t al een keer gevraagd is,
    maar hoe weet je dat er iemand stand by't?
    Als je merkt dat ze cheaten moet je dan iedereen uit het andere team cheat feedback geven? je weet namelijk tog nie wie de host is?
     
  4. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft deze topig egt totaal geen zin meer want zoveel mensen cheaten, je kan beter gewoon feedback sturen en w88 op de update en dan wer matchmaking gaan doen want de kans dat je cheaters tegen komt is zo groot en ik denk dat niemand dit hele forum heeft gelezen en alle namen heeft onthouden:confused: en sowiezo kun je er niets meer aan doen als je eenmaal in matchmaking zit duss..... maar ik moet nog ff kwijt dat cheaten gewoon lame is!!!
     
  5. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren had ik ook een cheater. Zo'n fucking flikker was dat. Had je de sniper en had je hem in het vizier, ging ie standby doen. Had je de rocketlauncher hetzelfde verhaal. Ging je in gevecht met hem, hetzelfde verhaal. Echt overal deed ie het. Ik heb samen met iemand super veel feedback nagelaten, zal wel even kijken of ik zijn naam nog kan vinden.
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, cheaters die glitchen zijn nog erger dan die aan stand-by doen. Laatst in Big Team battle.. één zo'n gastje doet de "Steal the flag and capture it instantly" glitch.. we stonden 1 - 0 voor, maar ja, toen was het 1-1. In de laatste minuut gebeurt er echt iets vaags.. onze vlag wordt helemaal niet gestolen, er is niet eens een ventje in de buurt. Toch wordt het in de laatste minuut nog 3-1 voor hun |:-
    Zoiets vaags heb ik nog nooit gehad.. en ja hoor, het is één en dezelfde persoon die alle captures maakt..

    :mad:
     
  7. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Stand-byen is wel triest jah, maar glitchen weet ik niet echt. Trouwens, die glitch die wij deden gisteren in Ascension is wel lachen, maar vrij nutteloos.
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je Stand-byen
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, glitchen is eigenlijk nog véél erger, ik bedoel, dan maken ze 2 flag captures in 20 seconden zonder de vlag uberhaupt aan te raken.. |:-

    Die glitch op Ascension is inderdaad nutteloos, maar zo'n "Steal the flag and capture it instantly" glitch is wel nuttig.. als is het echt zeer triest van dat soort mensen. En ze hebben ook een hoog level.
     
  10. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je zo'n glitch eigenlijk? Want voor zover ik het weet zijn glitches toch gewoon foutjes in het spel die je dan kan benutten?
     
  11. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn verschillende glitlches zoals uit het level komen en op een level komen.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2005
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Chek de easterggs thread . Hier staan een heleboel glitches in en er staan ook veel filmpjes in dus kan je zien hoe je het kan doen. Erg handig...glitches, maar wel lullig.Het is wel leuk om te doen hoor, maar niet op live!.
     
  13. DarkAzura

    DarkAzura Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    BTW Nicos, dat van die vlag van gisteren is dummy glitching...

    Ik weet hoe ze dat deden en kan het nu zelf ook alleen ik ben niet zo triest om het te gaan gebruiken...
     
  14. Nitramuse

    Nitramuse Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel op het dak te gaan zitten ;)
     
  15. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf 18 april moet t over zijn met het cheaten.
    Kijk maar op http://www.bungie.net
    Dan komt de langverwachte update _O_ :D
     
  16. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren hebben we ook weer zwaar last gehad van cheaters. Secondary stand-by, stand-by, glitchen :mad:
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Cheaten gaat maandag gewoon door mensen. Heb vandaag de nieuwe cheaters met Action Replay gezien. Ze kunnen zelf hun cheats ontwerpen met Action Replay en ik heb al mensen gezien die niet dood konden en mensen die infinite ammo hadden.......:mad:
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wat Steal the flag and capture it instantly??
    en hoe of wat is de glitch op Ascension ??:confused:
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De 1e is de dummy glitch de 2e ken ik niet of ze bedoelen dat plaatjes onder de grote toren waar je kunt gaan zitten in de mist...
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Weet iemand anders meer :+?
     

Deel Deze Pagina