1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Maak eens.
     
  2. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Die trainer zal wel niet op live kunnen aangezien je met een gemodde xbox niet op live kunt. (toch?)

    Ik speel altijd op xbconnect en laatst zag ik ook een speler (weet zn naam even niet meer, igg een fransman) die echt 20 meter de lucht in kon springen. Dat verknald een potje behoorlijk, aangezien hij heel makkelijk van je weg kan vluchten..
     
  3. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde een keer team skirmisch op Xbox Live en daar was dus een cheater aanwezig (in mijn team(kende hem niet he!)).En nog voor het blauwe schermpje weg was dat het de map aan het laden is kwam er op ''Bom armed game over'' eindscore 2-0 :confused: bederft de game natuurlijk :confused:
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  4. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja joh? je kan anders niet met een modden xboxje op live _0/

    EDIT : lama t is XBCONNECT,dus op live zal je geen cheaters tegenkomen

    en vind t onzin van je Michael_T dat je gelijk zegt : Ja dat moet wel een cheater zijn dacht ik blalbalabla, als je in een teamslayer potje in 10 min 30 kills haalt ( wat mij ook weleens is gelukt ) hoef je toch niet gelijk te cheaten? 3 kills per minuten is echt niet heel veel :confused:
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  5. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehem dat kan wel want je kan verschillende chip's tussen het game uitschakelen en het prog werkt dan gewoon. Maar tja het is wel zielig dat die lui dat doen.
     
  6. STEEL EAGLE

    STEEL EAGLE xboxlivegamers.be

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan daar ook iets van krijgen ze, die cheaters, ook campers die gewoon w8en tot er iemand voorbij komt, maar 15 kills in 5 minuten kan wel ze, hangt natuurlijk wel af met hoeveel man je in een room zit, maar als ze daarom cheaten dan zou ik ze ook meteen kicken
     
  7. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    op live kun je tog nie daadwerkelijk cheaten of wel?
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt met je modem cheaten. Door deze kort uit te zetten krijgt de tegenstander ontzettende lag (als jij zelf host bent), maar jij kunt doorspelen en daardoor bijvoorbeeld de flag pakken zonder last te hebben van de tegenstander.
    Maar de cheat waar ze het hier over hebben kan niet op Live zover ik weet.
     
  9. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, waarom zeg je dat dan.....
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ehh, iets duidelijker? Wie zegt wat dan?
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Jij zegt hoe je een oneerlijk voordeel kan behalen met Halo2 op Xbox Live.
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar ik snap het probleem niet. Dit is al overal bekend. Mijn post zal mensen echt niet op het idee brengen om het te proberen.
     
  13. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik wist het niet. Je brengt onschuldige zieltjes op het slechte pad jij :)
     
  14. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    maar wat hij deed was volgens mij gewoon de modemcheat
    egt zo kinderachtig
    maar net speelde ik niet tege cheaters
    het was team capture the flag en die gast ging gewoon kicken als ie nie kon winne en dan ook nog zegge dat hij ze kickte omdat ze lag hadden terwijl dat dat er niet was
     
  15. killnkenny

    killnkenny Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    als iedereen 1 keertje cheat heb je elke dag wel een cheater in je game zitten op live!
     
  16. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Leven Jullie nou echt achter de maan ?
    Er is al weer maanden bekend dat er chips zijn die het mogelijk maken met een gemodde xbox op Live te spelen !
    Dus het is heel makkelijk om Trainers te gebruiken op Live .

    @ mods : Dat post ik alleen effe omdat er mensen zijn die niet geloven dat er op Live gecheat kan worden !
     
  17. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij worden xboxen die gechipt zijn of zelfs alleen maar een andere hdd hebben gelijk van Live gebant. Dat was toch met Halo2 ingegaan? En Halo2 is nog geen "maanden" uit, dus dat verhaal van jou lijkt me sterk...
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt de nieuwe sweeps van microsoft detecteert bijna alle chips of software modificaties. Mocht men cheaters ontdekken dan worden deze ook automatisch gebant
     
  19. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ging het microsoft niet om, tuurlijk zeiden ze dat ze modders eraf gingen gooien.
    Maar dat doen ze niet, dat zou ze veel te veel geld kosten.

    Het ging er om ,om te kijken op je xbox ,als je op live zat, zodat microsoft kon kijken wie wat op zijn xbox had staan en of hij gemod was of niet
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  20. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheaters

    Er wordt tot de dag van vandaag veel gecheat in halo 2. Ongeveer 90% van de cheats zijn met de standby mode die andere hierboven al genoemd hadden, de overige 10% met de dummy cheat. Wordt gebruikt doormiddel van een warthog en die transporteert op de een of andere manier de vlag/bom door het level terwijl hij nog in je basis staat. Heel leuk zo verlies je ongeveer 3-0 in 10 seconde. Je kan het allemaal mooi terugvinden in de gameviewer. Ik praat geen onzin want iedereen heeft het erover in de forums van bungie (www.bungie.net). Bungie doet er helemaal niets aan ookal beloofde ze de cheaters te bannen...

    Voorlopig maar custom gamen.

    Hier nog een "leuke" link waar mensen cheaten: http://www.jade-dragons.de/downloads/
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005

Deel Deze Pagina