1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik op Live kom (ooit) dan zou ik echt niet cheaten, ik heb zowieso geen modded XBOX.
    Er is dan toch niks meer aan, je kan er niks van maar ja, dood ga je toch niet, wat een lol......
     
  2. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat Microsoft ooit zei dat ze `cheaters´ hard zoude aanpakken.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hebben ze gedaan maar er zijn nieuwe chips waarmee je die beveiliging kan omzeilen.
     
  4. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij dat forum van bungie werd gezegd dat mensen gebanned zouden worden. Maar na 5300 posts en 215 pages is degene die als eerste is aangegeven nog steeds niet gebanned. Het is trouwens niet alleen een probleem van bungie maar ook van XboX Live zelf. De modemcheat schijnt voor meerdere games gebruikt te worden.
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Als het alleen met een gemodde Xbox werkt is er niet echt een probleem. Vroeger kon het misschien wel maar sinds Halo2 uit is gekomen controleert MS veel strenger op cheaters....
     
  6. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook op Live word dus gecheat !!! :mad:
     
  7. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was niet normaal gewoon, ik kan me hier zo F*CKING boos om maken koop je verdomme een game van 60 euro, betaal 60 euro voor xbox live en kom dit tegen:

    we spelen een mayor clanmatch met 7 spelers, we komen tegen een 7 player clan op cougulation multiflag wraits. Na 1 min 10 sec raken ze de flag aan en tikt het tellertje van 0 naar 1, 1 naar 2 en van 2 naar 3. In de postcarnage lachen ze ons uit en gaan gewoon weg

    hier de stats van bungie. hier de starts van de game

    kijk zelf: stats van de glichgame

    Ik hoop dat hier iemand iets mee kan, misschien als bewijs of kent iemand iemand bij bungie.

    greetz wooly
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    stuur een mailtje naar www.majornelson.com ... dan worden deze mensen gebant ... + de stats op bungie.net ... als ik straks on-line ben geef ik die gasten ook even bad feedback
     
  9. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel leuk als je xbox Live hebt , maar wat kunnen ze eraan doen op Xlink of XBConnect ? :confused:
     
  10. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig! Laat me even weten, waarneer je weet wat het geweest is. Ga ik het ook eens doen! Ch34t0rz r0x!

    Edit:

    Niks. Daarom is er juist Xlink/Xbconnect, het is niet beveiligd, en iedereen cheat :)!
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  11. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de zogenaamde Dummy Glitch !!! :mad:
     
  12. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    nou nou ik heb anders wel even snel me box gemod en gecheat MEESTERLIJK IK RAAD HET IEDEREEN AAN!!! Bedankt voor de tip AMRAS!!

    Het is wel goed dat je zulke informatie geeft,maar je had niet precies al die eigenschappen e.d in je post moeten gooien

    ( niet serieus bedoeld )
     
  13. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Downloading Halo 2..

    Zal 'k is maar gaan cheaten @ XLink/XboxConnect 8)
     
  14. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ja...i haat die cheaters ..
    kwam er laatst een bij dreadnaught tegen:mad: _O_

    waren er 2 van die gasten kan je wel zegen :eek:
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  15. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat mensen die niet kunnen spellen. :{.
     
  16. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees hiervoor in deze tread iets van dat iemand stilstaat en dan niet kan worden geschoten en dat je dan zomaar ineens blauw scherm krijgt en doodgaat. Dit is een bekende glich, het heet de modemglich inderdaad zoals ook al is gereageerd, ik had het zelf ook in een head to head, het is gewoon fucktup, je kunt niets doen en je gaat zomaar dood!!!!!

    greetz wooly
     
  17. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg het je het is gewoon dikke scheit, je bent lekker aan het gamen op xbox live, waar je ook nog voor betaald, je zit in de lobby en eindelijk start je. Je speelt even en ineens word je hele mood + game verneukt door cheaters, heel halo matchmaking zit vol modemglichers, het is gewoon ruk en verknalt de hele fair players community. Ik zie dat jij het nogal leuk vind te cheaten, ik hoop voor je dat je nog eens bekeerd en een fairgamer word en dan een stel erge cheaters tegen komt, het is heel erg ruk en verknalt gewoon een hele game. Ik zweer het word met de dag erger en ik hoop erg op een update van bungie die tegen de modemglichers gaat, desnoods worden allen stats gereset, maar het moet een keer afgelopen zijn, ga jij maar lekker op een onbetaalde service cheaten maar niet op een betaalde, je betaald voor lol en niet voor ergenis en oplichterij!

    greetz wooly
     
  18. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    En bedankt he , dus op XBConnect mogen ze wel van jouw cheaten !? :mad:
     
  19. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    uh uh! hij noemde geen namen
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    men o men ik was toen zo boos daarom spelde ik zo slecht!!!!! }:]
    ik kwam er weer een cheater tegen die had de naam niks gewoon een spatie :confused: hij had een cheat om iedereen te killen in 1 klap!!!
     

Deel Deze Pagina