1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik mijzelf afvraag is: Wie wint er als 2 cheater teams tegen elkaar spelen...

    Off topic: Inmiddels is bekend dat de rumble pit stats hersteld worden

    bron:www.bungie.net
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had iets geks gezien iemand die vloog zonder sword rocket etc..gewoon weg en vloog overall naartoe.. ik heb het niet op camera kunnen krijgen maar het zag er gek uit echt niet normaal ..heeft iemand dit ook gezien?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb dat is een andere glitch ... Voor capture the flag zijn 2 glitches/cheats bekend... 1 dummy trick en een modem truuk .... aan beide cheats word hard aan gewerkt. Balen, maar als iemand disconnect of vals speelt kan je hem alleen maar bad feedback geven
     
  4. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    helpt dat dan???
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hangt van het speltype af. Als je met een aanvallend en verdedigend team speelt wint bij een gelijkspel het team dat als laatste een punt scoort. Volgens mij moet je wel aan de objective meegewerkt hebben om bovenaan te staan.
    Bij multiflag etc zal het team dat het snelst kan cheaten winnen :+
    Mooi dat de rumble pit stats hersteld worden.

    Ik heb nog niemand gehoord die daardoor gekickt is. Misschien wachten ze tot iemand een bepaald aantal keer een cheater feedback heeft gekregen.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je dan aan een bad feedback, diegene die cheat die ziet dat toch alleen maar, hij gaat gewoon verder met cheaten
     
  7. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan met een omgebouwde Xbox inderdaad online gaan, zolang je online spel een orgineel is. Als het een kopie is krijg je een permanente ban.

    Hij download een soort patch? Mogelijk, je kan van alles downloaden via Live.

    Online cheaten is voor mensen die niet kunnen spelen. Ze willen per se winnen, wetende dat ze zonder de cheats laatse staan en gehaaid worden afgemaakt door de echte killers.
    Het zou humor zijn als je met cheaten nog als laatste eindigd, omdat die andere gasten TE goed zijn. 8)
     
  8. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof niet dat je met een omgebouwde xbox op Live kan..

    Als dit wel zo is zou ik er wel 's bewijs van willen zien.
     
  9. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet zijn er chips die je aan/uit kunt zetten, je kunt dus online gaan als je de chip uit hebt staan en een legaal spel erin hebt zitten.
    Maar ik weet niet of dat nog steeds mogelijk is omdat microsoft de opspoormethodes blijft veranderen.
    Wat een probleem is met cheaten, vaak is er 1 iemand die cheat. Maar als je daarbij in het team zit heb je pech en wordt je ook zo aangekeken. In slayer en skirmish zit je meestal bij vrienden. Maar in big team battle kom je vaak met verschillende groepen bij elkaar in een team. Als daar een cheater in zit is het balen.

    @phaelanx, een vriend van me heeft dit een tijd gedaan. Totdat zijn broertje de chip aanzette terwijl de xbox nog verbonden was... Toen hebben ze er een xbox bijgekocht om op Live te kunnen.
     
  10. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik niet zo veel vertrouwen m.b.t. het aanpakken van deze cheaters. Zover ik weet kan je niet met een patch je game-engine op zulke kritieke onderdelen zomaar wijzigen. Ik denk eerder dat bungie de schade beperkt probeert te houden door de spelers te vriend te houden. Ons dus laten denken dat bungie er alles aan doet om deze gasten te pakken te krijgen, maar zelf wetend dat ze er niks aan kunnen doen. Dus zeggen dat, als je een cheater tegenkomt, je bad feedback moet geven zodat bungie weet wie er cheat.
    Ik denk dat het zo zal lopen... imho.
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Je krijgt waar je voor betaalt, Heb je geen geld over voor live en ga je liever gratis op xbc of xlink spelen, moet je neit gaan zeiken dat er cheaters op zijn, iedereen kan met dei tunnels spelen, dus ook gemodded boxjes.
    Wil je geen cheaters dan ga je op live spelen, mocht er toch een cheater zijn, dan kan je dat gewoon melden en dan word er uit eindleijk iets aan gedaan, het zij ene ban het zij een patch.
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je vergeet dat veel mensen geen CC hebben. Dat is de hoofdoorzaak dat ik geen live heb genomen. Nu ligt de reden iets anders.
     
  13. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    cheaten is som wel grappig maar nie online! als gaat cheaten omdat je niet kan winnen ben je ghwoon kk zielig:confused:
     
  14. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als er zoveel cheatmogelijkheden zijn, heeft bungie dan niet slecht werk afgeleverd, of liever gezegd de testers. en waarom doet bungie dan niets aan die cheats, want ik heb nu al een paar keer gehad dat die dummycheat werd gebruikt.
    die gasten van bungie spelen toch ook nog wel eens online?
    En hoe worden die cheats dan gevonden?
     
  15. FIGHTCLUB

    FIGHTCLUB Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb halo 2 en ik speel lekker met mijn eigen skills.
     
  16. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt je blijkbaar niet goed in de stof ingelezen, het dummy gebeuren is geen cheat maar een glitch, dit laat echter niet weg dat het zwak is om te gebruiken in serieuze games. De cheats als godmode en infinite ammo zijn niet door bungie ingevoerd maar door enorme nerds, die hebben de Halo2-codering aangepast vandaar dat je ook alleen maar kan cheaten als je een gemodde xbox hebt, maar daar wordt hier niet graag over gesproken dus laat ik het hierbij.
     
  17. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ow sorry ik bedoelde glitchen dan, maar dan nog mijn vragen blijven staan:
    maar als er zoveel glitchmogelijkheden zijn, heeft bungie dan niet slecht werk afgeleverd, of liever gezegd de testers. en waarom doet bungie dan niets aan die glitches, want ik heb nu al een paar keer gehad dat dat dummyen werd gebruikt.
    die gasten van bungie spelen toch ook nog wel eens online?
    En hoe worden die glitches dan gevonden?
     
  18. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo gisteren voor het eerst een cheater game mee gemaakt.
    Maar toen ik door kreeg waar ze iedere keer ongeveer weer tevoorschijn kwamen met de vlag hadden ze geen schijn van kans. We hadden mooi gewonnen van die Cheaters.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Eindelijk is Bungie bezig!
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah eindelijk wat goed nieuws
    Ik hoop dat ze het ook een beetje weid verspreiden, want dan zal het mensen ook afschrikken
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2005

Deel Deze Pagina