Ik heb halo 2 allang uitgespeelt dus lijkt het me wel grappig om is iets te keer met codes of cheats te werken. Weten jullie chats of codes die je kan ivoeren om bijv. niet dood te kunnen of altijd ammo hebt. Zo ja mag ik die dan... (zet dan wel even in een spoiler als andere mensen het niet willen zien)
lol jaja check www.gamewinners.com of www.cheatplanet.com maar es, als ze bestaan moeten ze hier op staan
Owja op GameFaqs staat een cheat/code waarbij je dmv een Scorpion met 2 of 3 Extra MC's kunt spelen. Dit werkt (naar verhoren van mijn bronnen) niet!
Fardo, daar zit je goed naast, er zijn er genoeg!!! ga ze niet gebruiken hoor, maar is wel es leuk zo af en toe...
Net als die bug van Halo 1 dat je buiten de level SideWinder kon lopen hoe irritant dat is als je connect speelt maargoed tis toch niet leuk om zo'n spel met codes te spelen.... ?
Codes zuigen meestal. Voor halo (2) ga ik er ook geen zoeken. Is het spel te moeilijk voor je dan zet je hem toch gewoon op normal of easy .
Speel het nu op normal in me 1tje, ben ik nog wel even mee bezig is redelijk moelijk en ik heb al legendary gespeeld en das teringmeilijk meteen... 1e level nog niet uitgespeeld...
Hmm halo en cheats is voor mij geen goede combinatie. Ik wil het zelf op legendary uitspelen; op eigen kracht of met zijn 2-en.
codes is leuk voor een spelletje als GTA of een strategie spel voor je computer HALO 2 heeft dacht ik geen echte cheats en het is gewoon zonde om het spel daarmee te doen als je op alle niveau's het spel hebt uitgespeelt, waarom zou je het dan nog een keer met een godmode ofzo doen das toch zonde en het neemt je plezier nog eens weg, tis gewoon kortweg stom omdat te doen bij een spel als halo 2
Groot gelijk, ik heb ondertussen HALO 2 al 2 keer uitgespeeld ( op easy en normal ) en nu ben ik bezig op Heroïc. Zo moeilijk is het spel niet, je bent er op 6 uur doorheen.
als je codes had voor halo 1 zoals oneindig granaten MET MEER DAN 4 SPELERS!! dan had ik die al lang ingesteld. want vaak ben ik vrijdags met een paar vrienden gewoon aant kloten op blood gulch en gaan we warthogs en andere voertuigen[met mensen erin en dan vlieg je mega hoog ] opblazen egt lachen maar helaas kan je niet oneindig granaten doen met meer spelers dan 4 tuurlijk snap ik dat codes onzin zijn voor halo 2 of 1 maar gewoon voor de fun is het wel leuk
Ja okey, maar dat is dan ook zoiets wat leuk is voor een keer dan komen er meer achter... die gaan het altijd gebruiken en dan kun je geen normaal multiplayer spelletje meer spellen
Dat klopt. Bij gaat dat ook niet samen. Halo che... ik krijg het geneens getypt, laat staan uitspreken of op zoeken.