Weet iemand waar je de Halo 2 Soundtrack kan pre-orderen? En het liefst geen Amerikaanse website's, maar Nederlandse website's die Halo 2 Soundtrack in hun shop gaan plaatsen. Alvast bedankt
Kort maar krachtig: NEE De halo 1 Soundtrack was te bestellen op www.proxis.be Maar deze zal Halo 2 Soundtrack niet leveren,vraag me niet waarom! Ik heb hem besteld bij www.amazon.co.uk voor 23 euro.
WAT! en tegen mij zegt BOL.com dat ze hem niet krijgen...ff kijken of amazon duurder is. Edit: Amazon is 3 euro duurder...noujah dan heb ik hem wel eerder in huis
Bedankt! Ik denk dat ik hem dan bij Bol ga bestellen. Ik wacht dan nog ff tot 11 november. Bij Bol staat dan dat hij vanaf die datum geleverd kan worden. Als iemand een goedkopere website weet die Halo 2 Soundtrack aanbied hoor ik dat graag!
Zag dit gisteren op een site , en dat zijn alle web released music tracks van het origineel, kun je ff luisteren http://www.nilerodgers.com/HTMLversion/Live/Index.aspx Klinkt wel leuk Greetz
je kan het ook opslaan op je pc, door de link die op halo.bungie.org in de newspost staan op te slaan (zoek op soundtrack ) Ik heb ook al een paar links gegeven in het draadje Halo 2 Spot.
Bij Proxis betaal je geen verzendkosten. Halo 1 Soundtrack heb je al bij Proxis voor 17 euro. Ik hoop dat Halo 2 Soundtrack ook zo duur word. Anders is het maar afwachten hoe duurder het anders word.