Halo 2 debuut in september ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door HeAvY-GeAR, 11 aug 2004.

1. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit las ik net op tweakers.net

Maar op de forum werd er gezegd dat er geen speelbare versie van Halo 2 zou verschijnen voor de gamers voor de officiele release datum of heb ik het nou verkeerd begrepen???

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, alleen geen demo die bij bladen zou zitten, bij Penny Arcade event geval is ie toch ook al speelbaar voor 't publiek?
    Maybe op PU Gameplay ook wel

3. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    er bestaat een kans dat je hem kan spelen op het PU gameplay 2004 evenement :eek: (volgens mij:p)

4. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel leuk voor de publiek om de game te mogen spelen, alleen zou ik liever de volledige game willen spelen, demo's verpesten de ervaring.

Kon je beter in het halo2 thread plaatsen.

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PU lijkt me sterk, is dat niet een tè vroeg voor een game als Halo 2 ( image ).
    maar dit klopt dus wel, en we zullen hem dus ook voor de release kunnen spelen begrijp ik.

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ook op de PU Gameplay zul je Halo 2 (en Forza en Fable) kunnen spelen (onder voorbehoud).

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Dat laatste doet het hem... Of is het vrij zeker, xboxworld zou dan namelijk de eer hebben denk ik om op de xbw stand Halo2 te hebben?

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, Stel dat hij speelbaar is.. dan is ie speelbaar voor 100 mensen van de duizenden.
    ik wacht wel tot november en met geluk op mijn OXM (keb abonnement)
    Dan speel ik em lekker en niemand anders, zit er ook niemand op je nek te hangen...

Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  9. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is vrij zeker dat HALO 2 op de PU gameplay te spelen zal zijn. (heb ik uit zeeeer betrouwbare bron)

Vraag me alleen af of het op de Xboxworld stand zal zijn. :{

Lijkt me logischer dat hij op de Xbox stand te spelen zal zijn. Waar ik en mijn collega's dan zullen staan om alles te begeleiden, en de speelsessies enigzins goed te laten verlopen *)

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar hoeveel xboxén met halo heb je daar dan? 10 - 30 is echt te weinig, dan kom je never nooit aan de beurt, en iemand 15 minuten laten spelen is ook niks.. maarja beter een paar mensen laten spelen dan geen.

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Idd, je mag wel 50 Xboxen neerzetten met Halo 2 willen er wat verschillende mensen aan bod komen. Ik denk niet dat veel mensen Halo 2 zullen spellen op de PU Awards, kan het best begrijpen. Als ik toevallig een Xbox met Halo 2 daar kan bemachtigen sta ik er ook de rest van de dag achter 8)

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Precies..;)
    Maar goed, halo 2 is niet het enigste spel dat nog moet komen, zijn genoeg andere spellen die ook zeker de moeite waard zijn en daar te spelen zijn.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is waar. Ach, ik ga me er allemaal niet druk om maken. Boksbeugel in me zak en alles komt goed :cool:

14. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom staan wij er dus, om op te letten dat niet een paar mensen de hele dag staan te spelen, en hierdoor andere mensen hier de kans niet voor krijgen.

Heb nog geen idee met hoeveel HALO 2 Xbox-units we er zullen staan. Maar heb vandaag een afspraak met iemand die het hele circus voor de Xbox regeld op de PU Gameplay, dus ga wel eens even informeren. *)

Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Dan zullen ze vast wel één of andere regeling hebben dat je 5 min kan spelen en dan weer een ander moet laten spelen.
    Maar volgens mij is de rij dan nog 80 km ;)

16. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.....dat wodt als promoteam geheel gekleed in gepanserde kleding :confused:

Helm op :confused:

En shock guns bij de hand :)

Nah....zal vast wel meevallen.......toch? :cool:

Heb vertrouwen in de Xboxworld members :p

17. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Dat spel is volgens mij gewoon in september af. Misschien 1e 2 weken van oktober nog bugtesten maar als je dan al een speelbare versie aflevert dan lijkt me die laatste maand puur logistiek een proces.

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat natuurlijk ook kan, 2 demo-units daar plaatsen.
    en de gehele (ex)-xbw crew (inc mods:+) zo`n dvd'tje geven..:)

19. XeoN

XeoN Guest

Muahaha, zal ik een slaapzak meenemen? :p
    Die rijen voor Halo 2 & Fable zullen niet mis zijn !

20. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het wordt dus vet druk deze keer op de PU gameplay.

Deel Deze Pagina