Goedendag XboxWorl leden, Ik was wat aan het surfen op i-net en ik kwam dit tegen, BrOn: http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=15499 Ik vind de box-art wel heel goed eruit zien, en ik denk dat deze dan ook meschien egt is. Dus meschien weten jullie hier meer over, dan kan je dat in deze treath kwijt. MvG, Ryan *) /Mod Hardstikke nep! Nothing to see here, move along.
Dit is nep, dit heeft een of andere fan gewoon gemaakt. De boxart van PGR3 is wel al gemaakt en als je die bekijkt zie je dat de Xbox360-balk bovenaan anders is (ik kan hem niet zo 1-2-3 vinden). Veel mensen spreken wel over Halo 2,5. Maar volgensmij is dat gewoon onzin, net als bij Halo 1,5.
Ja, dit was verzonnen (ik geloof door TeamXbox) en is nooit door Microsoft bevestigd. Als ik zo naar de boxart kijk, dan lijkt het verre van echt.
Dit is zo obvious, als microsoft een halo titel voor de X360 zou maken zouden ze zeker niet ff de cover van Halo 2 rippen
Lijkt echt... nou voor mij niet echt want ik heb ff ingezoomd op dat plaatje en ik zie dat het erop geplakt is en die Lettertype krijg je zo van daar waar ze Director's Cut hebben geschreven dus echter wel nep is deze.
Lol, zie ik daar nou een vierkantje waar de ' moet staan? Dat betekent dat de ' niet bij dat lettertype zit . Lekker slordig.
Wat ik dan wel schraal vind is dat bungie en/of microsoft niet even de moeite nemen om dit fabeltje te ontkrachten om zo zekerheid te verschaffen.
Ja het is ook enorm nep, weet ik maar er zijn echt te veel knakkers die vol blijven houden dat er wel een Halo 2.5 komt, als MS/Bungie dit nou ontkracht zijn we gelijk van dat gemekker af.
Dit is gewoon nep dat zie je want waar is de Xbox Live logo dat PRG3 er wel had staan! En dat lijkt me echt wel nep dat Microsoft nog steeds de zelfde "online mode BAR" nog steeds het zelfde laten.
sjongen jonge dat mensen deze flauwekul geloven, niet te geloven dat is net zoals je zegt dat Igor NL opeens Legit gaat spelen, dat gelooft toch ook niemand?
Hebbie Jensss weer met z'n briljante posts . Ik hoop dat bungie bezig is aan een compleet nwe Halo. Eentje waar je met 64+ man online kan. Je meerdere troepen kan verplaatsen, zowel te land ter zee en in de lucht. En we dus met heel xbw in een spel kunnen zitten, sterker nog in het zelfde team. Iedereen mag meedoen behalve Jensss en Masterapu ...want die zuigen .