Halo 2 doet het niet meer?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Annihlator, 19 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annihlator

    Annihlator Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,
    Ik had eergister Halo 2 gekocht omdat ik gewoon verslaafd ben aan dit spel, en een vriend van me het na 6 mnd. lenen het wel weer eens terug wou hebben.
    Wij hebben bijden een '360, en zijn DVD draait perfect op mijn 360,
    maar nou wil mijn DVD niet draaien op mijn 360.

    Ik krijg deze foutmelding:

    This original Xbox game has encountered a problem and can't continue. For more info, go to www.xbox.com/support.

    X: 5014.0 BL 1884.0


    Nou heb ik twee vragen:
    - Heeft iemand een idee waardoor dit komt? wanneer ik het weer test met de DVD van die vriend, doet deze het gewoon.
    - Als oplossing, is het misschien wel toegestaan een versie te downloaden en die als "backup" te branden, aangezien ik wel een origineel bezit?

    van de TechSupport niet veel wijzer geworden, hiervan krijg ik de opmerking "Deze foutmelding betekent dat het spel nog niet ondersteund is op de x-box 360." ookal herhaal ik dat hetzelfde spel van die vriend dus wel werkt (Halo 2).

    Alle hulp is welkom |:-

    P.S.
    Wat ik heb geprobeerd:
    Parental instellingen nakijken/wijzigen
    Beeld instellingen op alle mogelijke manieren instellen
    de CD gecontroleerd op krassen, etc.

    als ik de cd van Hunter - The Reckoning: Redeemer erin stop, krijg ik de gewone opmerking dat hij niet supported is, en niet deze foutmelding.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb je jouw dvd ook al getest op de 360 van je vriend? (kan er alleen uit opmaken dat jij zijn dvd hebt getest...)

    Als oplossing, is het misschien wel toegestaan een versie te downloaden en die als "backup" te branden, aangezien ik wel een origineel bezit?

    Helaas wordt dit niet als legaal gezien, ook al bezit je een origineel exemplaar. (hier wordt verder ook niet over gesproken op dit forum)
     
  3. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    terug naar de winkel
     
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je je xbox 360 wel geupdate met xbox live anders is hij toch niet backwards compatible ?
     
  5. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    die halo van zijn vriend doet het tog wel...
     
  6. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    ja op de xbox van zijn vriend... maar niet op de zijne
     
  7. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Dat valt onder spam, je mag wel in je signature zo reclame maken voor je clan of je kunt via het live gaming forum met anderen in contact komen - the Matrix
     
  8. Annihlator

    Annihlator Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    alles is alleen op mijn box getest. zal em morge maar eens bij hem testen, en als dat niet werkt, terug naar winkel en hopen dat ze dr nog een hebben.

    [edit] Halo 2 is al "out of the box" compatible met de 360 sinds iets van juli, had em november gekocht, Deathrow en Black doen het wel gewoon nog steeds (net Black weer uitgespeeld ^^).
    Binnenkort maar weer es live halen voor nog een poging Dead rising record denk (wel PR, hehe.)
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2007
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    lees maar:

    dat staat in ze startpost.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina