1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    het is raar dat ie nog leeft aangezien ik hem in halo1 een afgrond heb in geslagen
     
  2. Roberius

    Roberius Hero of Nazaroth

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar in Halo: Combat Evolved kon je in principe ook een Warthog besturen met de sarge op de gun en naast je.
    Bovendien (alleen een spoiler als je Halo: CE nog niet op Legendary hebt uitgespeeld)
    Als je Halo: CE op Legendary uitspeelt krijg je een kleine toevoeging op het laatste filmpje: sarge en een elite die elkaar omhelzen net voordat de Pillar ontploft. Op deze manier zou de sarge dus nooit van Halo hebben kunnen ontsnappen

    Maar in één de Halo boeken wordt wel genoemd hoe de sarge van Halo wegkomt. Beetje vaag voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben en 'm dan weer in Halo 2 tegenkomen maar het klopt wel allemaal.
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    :cool::cool:
     
  4. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat filmpje hebben ze er aleen maar voor de lol in gedaan hoorde niet bij het verhaal dat stond laatst op bungie.net
     
  5. Reus

    Reus Guest

    Wisten jullie vast al maar als je het spel op een bepaalt niveau uitspeelt (ik op legendary) krijg je een 12e mp level, tis mp foundation

    oh uh

    http://home.comcast.net/~bearnoel/Banshee.wmv

    :D banshee in Zanzibar/Lockout

    en oja, mensen hebben op www.halo2.com dit plaatje gevonden:

    [​IMG]

    kheb ff rondgesnuffeld, en die code voor het voertuig zit nog in het spel..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2004
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo een code? Ik vind het plaatje trouwens erg vaag. Het enige duidelijke is de ATV. :)
     
  7. Reus

    Reus Guest

    ja plaatje heb ik niet gemaakt, stond op een forum, maar de atv staat ergens bij human vehicles ofzo, maar aangezien ik geen drol van die site snap...

    De code..tja hoe leg je dat uit. Halo 2 modders (net als bij halo1 "nieuwe" levels maken etc) hebben data gevonden die voor de ATV waren. Deze data is achtergebleven nadat bungie de atv uit het spel heeft gehaald...

    Was bijv ook in halo1, de code voor de flamethrower was nog achtergebleven in de data van het spel. En dmv die code hebben ze dat wapen weer terug gekregen in het spel (je moest wat downloaden en aanpassen)
    Dit kan natuurlijk alleen als je op de HD van je xbox kan komen....


    Die modders hebben het btw ook voor elkaar gekregen om die banshee's in zanzibar te krijgen. (soort van vehicle verwisselen)
     
  8. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je niet gewoon bij custom gametype voor elke map die voertuigen ondersteund een banshee kiezen ;)
     
  9. Reus

    Reus Guest

    Nope niet bij die levels
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach, die mensen hebben geen leven, wees blij dat er in Zanzibar geen Banshee is, past er niet in
     
  11. Reus

    Reus Guest

    Och ik vond alle aangepaste levels in halo1 anders best leuk (veel singleplayer levels omgezet naar multiplayer levels etc)
    Verlengde de levensduur
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    DIT IS ZOO WAZIG ! Ik speelde gister met iemand die het had uitgespeelt ... en die kon opeens een map doen waar wij allemaal nog niet in hadden gespeelt .... Dus ik wilde die map een paar uur ff doen, maar bij mij staat die map niet in de lijst 8) En die gast die het had uitgespeeld heeft dat account verwijderd. En wat blijkt; Die kan em ook opeens niet meer spelen !

    Krijg je die map nou als je de game hebt uitgespeelt ofzo :confused:

    En je moet in Zanzibar is die tekst op dat blauw-deur-open-doen-paneel lezen .... Die klopt niet namelijk !
     
  13. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    uitspelen, maakt niet uit op welke moeilijkheidsgraad, dan co-oppen en het laatste level doen (maakt weer niet uit op welke moeilijkheid) met het account waarmee je het al hebt uitgespeeld en een nieuwe account, deze nieuwe account meot in dit laatste level stunten met de banshee (die trucjes met richting + A-knop) doen, en het level uitspelen, en dan kan je met dit nieuwe ventje dit nieuwe level (foundation) selecteren in splitscreen/live/system-link
     
  14. Reus

    Reus Guest

    Ik kreeg hem niet nadat ik hem op normal had uitgespeeld, maar wel nu ik hem op legendary heb uitgespeeld. en geen trucjes gedaan.
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor zover ik weet krijg je hem in ieder geval als je hem op heroic/legendary uitspeelt. Ik weet niet wat hij doet als je hem op normal/easy uitspeelt.
     
  16. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Paaseieren

    Ik heb ook nog een paar dingen ontdekt in Halo 2

    Volgens mij krijg je als je het Metropolis level opstart in verschillende moeilijkheidsgraden een andere intro tekst. "Ladies like armour plating" en "Ladies like grinding threads" of zoiets. Moet je es proberen.

    In het stad level New Mombasa kun je vanaf een vuilnis bak op een dak springen en dan steeds hoger. Je kan op deze manier het halve level doorkruisen door op de daken te blijven. Best cool
    groet
     
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    dat laatste leg eens uit hoe dat werkt en op welk punt dat is, dat lijkt me wel dik(y)
     
  18. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net toch zo iets geks. Het was in het level dat je in dat ruimtestation bent dat boven die storm hangt. Als je voor de tweede keer buiten komt, dus nadat je die 3 touwen had stukgemaakt en het ruimtestation gaat vallen, moet je weer in een banshee. Normaal val je omhoog en ga je dood als je op dat stuk uit je banshee stapt.
    Ik bleef echter een keer leven toen ik uitstapte, ik werd helemaal omhoog gezogen todat ik na en kilometer tegen een onzichtbare muur botste en zelf toen was ik nog niet dood. Echt heel vaag.
     
  19. [Sparks]

    [Sparks] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net aan het coopen met mijn broertje want we wilde legendary uitspelen we kwamen aan bij level 3 en er zat een phantom vast in de brug echt heel wazig. Dus Ik ga erop staan en mijn broer duwt met de tank de phantom uit de brug en de phantom vliegt weg terwijl ik er nog op zit. Ik vloog het level uit. Achter de tunnel als je voorbij de brug bent zit nog een super groot landschap best gaaf 8)
     
  20. El!te

    El!te WORT!!!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: ik heb soms dat het lijkt of de Grunts dansen als ze in een hoek staan, hebben jullie dat ook?
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina