1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    neehhj.. niet echt nee
     
  2. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij lukte dat iig wel op die manier :{
     
  3. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of diegene die postte over New Mombasa hetzelfde bedoelde.

    Anyways, in level 4, outskirts, dat begint met het wazige beeld omdat je net gecrasht bent. Daar dus.

    Je hebt daar in het begin aan je rechterhand een aantal steegjes waaruit de covenant komen stromen. Als jezelf in één zo'n steegje loopt dan kun je aan de achterkant via een muurtje op de daken terecht komen. Vandaar uit kun je heel makkelijk alle snipers afknallen, maar als je daar geen zin in hebt, dan kun je over de daken verderlopen en krijg je achter elkaar "checkpoint saved". Je slaat dus een groot deel van outskirts over! Namelijk tot je bij de steegjes bent waar allerleid snipers je opwachten.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2004
  4. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Niet echt een goede manier lijkt me.. En zeker eentje die niet telkens hetzelfde resultaat zal hebben..
     
  5. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    ik kan nu trouwens ook al bovenin foundation komen, en ik kan al zwaardvliegen in je eigen gekozen richting :p
     
  6. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, lukt niet altijd, maar wat bedoel je met zwaardvliegen?
     
  7. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Whaha.. N00b!!
    Weet je dat nu nog niet? hmpf.. ga eens co-oppen, ga met 1ventje met zwaard in zijkant warthog, ander gaat er tegenoverstaan zodat de recticle van het ventje met zwaard in de warthog rood wordt en dat ventje moet dan slaan met zijn zwaard, dan moet dat andere ventje wegvliegen in een banshee (zonder boost) en na een tijdje moet je het ventje met de zwaard maar eens laten uitstappen.. Dit is de makkelijke en bekende manier, maar in de SP kun je ook nog zelf richting kiezen waar je naar vliegt en al.. Maar heb geen zin omdat nu uit te leggen, al is het niet moeilijk:p
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    k een oud bericht maar ja ik had dus captain nogwat bij de 1e level helemaal naar die monster's geslagen en wat ik zag hij is gewoon onsterfelijk hij gaat maar niet dood en hij is die gene die level 1 voor me gehaald heeft:p
     
  9. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik ben dan mss een n00b mbt de single player, maar de MP heb ik best redelijk on de de knie, welke ik persoonlijk ook leuker vind om te doen.
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat die warthog niet meer zo vet kan springen als in deel 1, daar deed ik altijd auto batlle met mn broertje. Gewoon heel hard op elkaar af rijden en dan wordt er een gelanceerd als een malle.
     
  11. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Niet dus vriend.. want dat zwaardvliegen is toch echt begonnen met de MP.. }:]
     
  12. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit is trouwens ook zwaar relaxd:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    (overduidelijk van een modded xbox, maar toch leuk en onschuldig om te laten zien lijkt mij, en nee dit is niet gefotosoept, maar echt)
     
  13. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe, ik heb vandaag in Outskits over alle daken gelopen van het eerste deel in co-op, moet je op dat dak waar die skull staat een ventje in de hoek zetten. daarna kun je op hem springen en over de daken lopen tot dat hotel.
     
  14. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej ff een vraagje... we hebben net de Blind Skull in het level Outskirt gevonden :). Maar als we nu de Campaign verderspelen blijft die skull actief :eek:. Weet iemand toevallig hoe je hier van af kunt komen? ^^

    EDIT// Het is al verholpen. Maar voor iedereen die in het vervolg hetzelfde probleem meemaakt, gewoon xbox uit en aanzetten.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2004
  15. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben hier nu aan de HALO 2 via Live en co-op.

    Hebben ook iets leuks ontdekt!!

    Als je in het level met die brug (metropolis) aan het co-oppen bent, kan je ook z'n banshee afpakken van de tegenstand. Als je daar mee vliegt, kan je niet de tunnel aan het einde in vliegen (soort onzichtbare muur).

    Wat nu het leuke is, als je dus de brug over bent, en de tunnel in loopt (of rijd) komen er soms wel banshees achter je aan! Moet je in de de tunnel (waar je dus eigenlijk niet hoort te komen met je banshee) een banshee jatten!!

    Dan wordt je zo die tunnel uit gekattapult!!!! En zo hard, dat je bijna weer halverwege de brug staat!!

    Moet je echt proberen!! Erg lachwekkend!! Zeker als het je zonder dat je het verwacht gebeurt (zoals bij ons!)!!!!

    Laters, Yakki!
     
  16. First Alert

    First Alert Halo 2 Skulls =)

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Skulls

    Die Blind Skull is niet de enige, er zijn nog meer ik weet niet of iemand die al gepost had maar ik denk ik zeg het nog ff 1xtje. Ze staan uitgelegd op: http://faqs.ign.com/articles/566/566310p1.html en ze zijn volgens mij allemaal echt. Ik heb met een vriend van mij net de Grunt Birthday skull en de envy skull gehaald. Cloaken met de MC is heeel vet! En dat de covantant ontploft bij een headshot is niet alleen grappig. Het schakelt soms hele groepen uit =) Veel Plezier!
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal maar is (proberen te) antwoorden ;)

    Ik heb het nooit gezien dat ze dansen. Misschien vluchten ze gewoon [ze vluchten met armpjes omhoog en een beetje springend/waggelend] en kunnen ze gewoon niet verder lopen. Met het gevolg dat ze tegen de muur aan 'vluchten/dansen' [hoe je het wil noemen].
     
  18. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey Tigerstyle dat van N00b tegen de XBOX Needs XBOX (Stig NL ) slaat nergens op niet iedereen weet die dingen en ik denk niet dat jij dat zelf hebt uit gevonden.
    En hij is best goed op live.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  19. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat ziet er erg vet uit, misschien een idee voor een update :+
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    IK WIL Dual-Wield Swords :p Jammer dat het modded is

    Btw Misschien als je met die skull Halo 2 uitspeelt, dat je dan iets extra's krijgt :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina