Halo 2 eerder op de PC dan op de XBOX!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Simon, 5 okt 2003.

1. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat Halo 2 vanwege het overweldigende succes van Halo op PC eerder op de PC uitkomt dan op de XBOX.
    Ik schrok me rot. Maar geloof er geen reet van. Hebben mensen dit gerucht ook gehoord of heeft iemand er wat meer over te vertellen????

2. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me dus dikke onzin... halo verkoopt veel beter op de xbox. Zelfs na 2 jaar nog!

3. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet he, Bungie is van Microsoft, en die weten ook wel de Halo 2 het super gaat doen op de Xbox, maar als ie al eerder op de PC verschijnt zal hij veel minder succesvol zijn. Bovendien was Halo (1) op de Xbox ook een overweldigend succes. Waarvandaan heb je dit gerucht eigenlijk?

4. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, Halo is het paradepaardje van Microsoft, denk je nu echt dat ze zo stom zijn om hem dan eerder op de pc te laten verschijnen?

Halo 2 zal zorgen dat mensen een Xbox gaan kopen, en dan nog, Halo 2 is nog niet eens aangekondigd voor de PC zover ik weet, loos gerucht dus :).

5. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dit een of ander gerucht is, en het dat ook zal blijven omdat het natuurlijk niet slim is van ms als ze dit doen, want dit zal de verkoop van de xbox en de reputatie van ms niet helpen te verbeteren. Reken er dus maar op dat Halo 2 eerst voor de xbox komt (Halo is natuurlijk ook de bekendste titel op de xbox).

6. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    van wie hoorde je dat ?

7. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd dat zei ik ook tegen mijn "bron" maar die gast beweerde dus dat HALO op de PC in een week meer verkocht was dan HALO op de XBOX in het totaal. Ik geloof er ook geen reet van maar wil het toch effe checken. Dus... MEER REACTIES!?!?!?!?

8. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De kans dat het op PC komt is klein.

9. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde het van een "EEN ECHTE GENUINE COMPUTER NERD" bij mij op school.

10. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man ik denk wel dat het op de PC komt maar niet voordat het op de XBOX verschijnt.

11. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij is nog niet eens aangekondigd voor de PC, dus dit is gewoon dikke bullshit...
    ik denk dat halo2, net zoals deel 1, eerst op de xbox komt en na één/twee jaar op de pc verschijnt...
    neem dit gerucht dus maar met een behoorlijke schep zout

12. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat dat "COMPUTER" weg et voila, van zo'n persoon hoef je het niet te hebben, echt grote onzin hoor.

13. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste was er om de fans niet pissig te maken,de tweede komt er als de eerste goed verkoop [op pc].
    Integenstelling tot wat die gast beweert is het nog te vroeg om te weten hoe het verkoopt.

14. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    als ik jou was zou ik erom wedde met die gast...

voor iets van €500 8)

want dat is echt bullsh*t....

dat halo(pc) in een week het totaal verkoop van halo (xbox) heeft gehaald is helemaal onzin...

en áls dat zo was zou Ms dat juiissst! niet eerst op de pc laten uitkomen want dan zijn de mensen met alleen maar pc gedwongen een xbox te kopen;)

Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Haha echt de grootste onzin natuurlijk :)

16. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Halo 1 is nog niet eens voor de pc uit:+

17. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wel in de USA :) Maar diez echt nie zoveel verkocht als op de xbox tot nu toe. Echt een loser die waarschijnlijk pc fanboy is en anti-console ofzo. Slaat nergens op...

18. Halo 1 op de PC is gewoon een tactische zet van Microsoft. Als die gasten in de gaten krijgen dat Halo super cool is, kopen ze speciaal een Xbox voor Halo 2. Ik denk daarom niet dat Halo 2 op de PC komt.

19. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wat dommer is, de mensen die dit de wereld inhelpen of de mensen die dit geloven.

20. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, lijkt grappig, maar het is wel waar.

Deel Deze Pagina